Čeprav je Ducati DesertX pravzaprav šele dobro prišel do svojih prvih kupcev, so za sezono 2023 zanj že pripravili nekaj osvežitev.
Ducatijev enduro DesertX dosega zelo dobre prodajne rezultate, povpraševanje po njem pa je bilo lani tolikšno, da je marsikdo moral ostati brez njega. Da je zanimanje veliko seveda ne preseneča, saj DesertX poleg atratktivnega izgleda ponuja tudi vse tisto kar se od sodobnega Ducatija pričakuje. Ob vsem tem pa nikakor ne gre zanemariti tudi njegovega terenskega potenciala, ki ga obljublja vzmetenje z 200 milimetrskim hodom in 21-palčno sprednje kolo.
Tako kot lani bo DesertX tudi letos razvijal 81 kW oziroma 110 'konjev' bo pa na voljo v novi barvni grafiki z oznako RR22. Gre se za matirano črno podlago, ki jo krasijo sivi in rdeči dekorativni elementi. Če vas ta kombinacija slučajno spominja na kakšnega izmed Audijev, potem to ni naključje. Vzor za to barvno grafiko so namreč poiskali pri Audiju RS Q e-tron, s kakršnim Audi tekmuje na reliju Dakar. Z ozirom na to, da sta Ducati in Audi tesno povezana že od leta 2012, ter z ozirom na to da gre tudi pri DesertX za zmogljiv terenski stroj, je podobnost nekako samoumevna.
Poleg nove barvne grafike pa bo odslej na DesertX na voljo tudi nova digitalna rešitev, ki bo s pomočjo Ducati Multimedia System in aplikacije Ducati Link, vozniku omogočala, da bo na zaslon motocikla priklical tudi podatke iz navigacijskih kart, sporočila, seznam predvajane glasbe, seznam klicov in podobnih informacij.
Sama navigacija bo omogočala izbiro med različnimi potmi (najhitrejša, najkrajaša, najlepša, najcenejša...), zemljevide in karte pa si boste lahko naložili tudi vnaprej in tako ne boste odvisni od mobilnega interneta in s tem povezanih stroškov, če boste na primer pohajkovali po kakšni izmed držav, kjer te storitve še vedno zaračunavajo po ekstremno visokih tarifah.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj