Novi KTM RC 390 - še najprej najbolj športen v razredu

Avstrijski KTM je za leto 2022 napovedal kar lepo število novosti, prva, ki jo predstavlja pa je športni nizkokategornik RC 390.

Novi KTM RC 390 - še najprej najbolj športen v razredu (foto: ktm) ktm
3. 9. 2021

Tokratna prenova motocikla, ki v tem razredu velja za najbolj športno in najbolj ostro ponudbo, je na prvi pogled skoncentrirana predvsem na zunanjo podobo. Tako je novi RC 390 dobil žaromet, ki povzema linije njihovih cestnih motociklov, preostanek oklepa pa naj bi, kot pravijo pri KTM-u, v veliki meri povzemal linije dirkalnika iz prvenstva MotoGP.

Medtem ko je bil enovaljni motor deležen le rahlega finega brušenja, pa je pod oklepom nov okvir. Ta je v primerjavi s prejšnjiim nekoliko lažji, lažja pa so tudi nova platišča. Na radialni zavorni sistem so se podpisali mojstri iz Brembovega oddelka ByBre, dodan pa je tudi inteligentni ABS, pri katerem ga je mogoče na zadnjem kolesu izklopiti. To je glede na tip motocikla nekoliko nenavaden dodatek, vendar ne smemo pozabiti, da gre pri vsem skupaj vendarle za tehnični sklop, ki  je na voljo tudi v drugih motociklih.

Nov je tudi sedež in seveda osrednji TFT zaslon, ki ga bo mogoče povezati s pametnim telefonom. Edina za zdaj slaba novica je ta, da bo novi RC 390 na voljo šele pozno spomladi 2022.