Ste si mislili, da bo spomladi minilo dvajset let, od kar je Piaggio predstavil svojega Beverlya? Na to, kako hitro mineva čas, nas je opozoril Piaggio, ki je za prihodnjo sezono pripravil skoraj povsem novega Beverlyja - še lepšega, močnejšega in modernejšega.
Od prihodnje pomladi bo novi Beverly na voljo v dveh različicah. Prva bo bolj elegantna, druga z oznako S, pa seveda bolj športna. Med seboj se obe različici ne bosta razlikovali samo po videzu, a o tem nekoliko kasneje.
Začnimo pri barvah. Elegantni Beverly bo vedno obarvan v sijoče in bleščeče metalne barve, na voljo pa bo v beli, dveh odtenkih modre (Qxigen in Cloud) ter sivi. Vse barve bodo na začetku komibinirane s sivimi platišči in temno rjavim sedežem.
Športnejši in na videz nekoliko bolj agresiven Beverly S bo prepoznaven predvsem po matirani sivi barvi v katero bodo odeti številni elementi, 'karoserija' pa bo lahko obarvana v srebrno, črno in oranžno barvo. Sedež bo oblečen v črno prevleko, platišča pa bodo temno siva. Serijsko bo na modelu S prisoten tudi vetrobran.
Poleg temeljite oblikovne ovsežitve (ki nekoliko spominja na lani predstavljenega novega Medleya), pa je po nekaj letih prišlo tudi do konkretnih tehničnih sprememb.
Predvsem bo Beverly, ne glede na velikost motorja (300 ali 400 kubikov) v primerjavi s predhodnikom močnejši. Model 400, ki bo nadomestil dosedanjega 350, bo imel po novem 35,4 'konjev' (prej 30,2), pri modelu 300 pa je moč iz dosedanjih 21 poskočila na konkretnejših 25,8 'konjev'.
Mehke elegantne linije, zaradi katerih je Beverly pravzaprav postal tako popularen, bodo po novem nadomestile nekoliko bolj ostre in mišičaste poteze, vsaj na prvi pogled pa se zdi, da je višji tudi zadek. Žaromet je še vedno integriran v krmilo, bo pa odslej za dobro razsvetljevanje ceste skrbela LED tehnologija, popolnoma nov bo tudi osrednji LCD zaslon, na seznamu serijske opreme pa bo vedno prisoten tudi brezkontaktni ključ, ter prepoznavni dnevni in nočni LED svetlobni podpis. Pri modelu 400 bo serijski tudi sistem MIA, ki omogoča povezljivost s pametnim telefonom.
Prav gotovo lahko med oblikovne posebnosti novega Beverlyja umestimo nova sedemkraka platišča, ne moremo pa spregledati celotnega zadka, ki je na račun povsem novega nosilca registrske tablice (tako rekoč na zadnjem kolesu) bistveno bolj čist in všečen.
Seveda pri Piaggiu niso pozabili na ciklistiko, prej nasprotno. Namenili so ji namreč še posebej veliko pozoronosti. Izboljšav in drobnih geometrijskih sprememb je bil deležen okvir, za vzmetenje pa bo tako spredaj kot zadaj poskrbel proizvajalec Showa. Zadaj bo vzmetenje omogočalo tudi nastavitev prednapetosti in sicer v petih stopnjah. Kolesa ostajajo enakih velikosti, torej 16-palčna spredaj in 14-palčna zadaj, kar je razumljivo, saj se je ta kombinacija doslej izkazala kot najbolj učinkovita v smislu blaženja, voznih lastnosti in prostornosti skuterja.