Honda je s standardom Euro5 uskladila tudi svoj 286-kubični enovaljnik, ob tem pa pri modelu CB 300R poskrbela za še nekaj pomembnih izboljšav.
Honda CB 300R predstavlja Hondino ponudbo v razredu modernih Neo sport cafe naked motociklov nižje kategorije, kar pomeni, da se za obetajočim videzom skriva prijazen, dobro vozen in prav nič ekstremen motocikel.
V letu 2022 se bo tako Honda v tem segmentu spet pridužila tekmecem, na kar pa se je zelo dobro pripravila. Za leto 2022 so torej pogonski agregat morali uskladiti s standardom Euro5, kar so dosegli predvsem s spremembami na elektroniki ter vgradnjo večjega katalizatorja. Posledično je CB 300R pridobil dodaten kilogram mase in bo po novem tehtal 144 kilogramov. Motor bo odslej z menjalnikom povezan s protizdrsno sklopko, ki pri športnih motociklih povečuje varnost, pri tem motociklu, ki bi imel po novem 31 'konjev' (prej 30) pa bo ta vplivala predvsem na udobje.
Vseeno pa bi lahko zapisal, da glavno novost predstavlja nova sprednja vilica premera 41-milimetrov. Ta je na pogled in tudi sicer praktično identična tisti z večjega modela CB 650R, seveda pa so njene tovarniške nastavitve prilagojene občutno manjši masi motocikla.
Za več udobja na daljših vožnjah so ji namenili novo oblazinjene sedeža in boljšo sedežno prevleko, zunanjo podobo pa so osvežili s svežimi barvami.