Enega najbolj pričakovanih, ogledovanih in vročih motociklov so na Milanskem salonu predstavili pri Ducatiju. Dirkalna tehnika prenešena iz modela 1098 in zares 'fighterski' videz obetata veliko.
Ducati Streetfighter
Po duši športnik, po značaju bojevnik, mašina za sproščanje adrenalina. Tako bi ga lahko na hitro opisali z nekaj besedami. Brez dvoma želi Streetfighter zavzeti prvo mesto v prehranjevalni verigi velikih nakedov. 155 'konjev' bo zmogel dvovaljnik poznan iz modela 1098, veliko navora, kup dizajnerskih presežkov in na videz minimalistična oprema bodo zagotovo dodale svoj delež pri lovljenju zastavljnega cilja. Že takoj v začetku bo na voljo tudi Streetfighter S, ki bo nadgrajen še z Ohlinsovim vzmetenjem in z lažjimi Marchesinijevimi platišči. Dodan bo tudi DTC (Ducati Traction Control) in DDA (Ducati Data Analysis), torej Streetfighter ne bo le močan, ampak tudi inteligenten.
Ducati 1198 / S
Evolucija modela 1098 na pogled ostaja enaka, a gre v jedru za povsem nov motocikel. Če zapišemo, da je motor dvovaljni v obliki črke L (V), vodno hlajeni Testastretta Evoluzione Desmodromic se bodo poznavalci nasmehnili, laikom pa se bo že slišalo zelo prijetno in strahospoštovanja vredno. Motor je na novo prezračen z večjimi ventili in bo serijsko zmogel 170 konjskih moči. V tem segmentu sicer poznamo motorje z večjo močjo, a Ducatijevega navora, ki bo pri 1198 dosegel vrednost 134 Nm pri 8.000 vrtljajih, tekmeci za zdaj še ne dosegajo.
Monster 1100 / S
Lansko leto predstavljeni novi Monster je previdno potipal teren. Odzivi trga so po mnenju Ducatija dobri, zato je logično nadaljevanje zgodbe o večjem in močnejšem Monstru. Z novim vzmetenjem, izključno odličnimi komponentami in že skoraj dirkalnim značajem novi 1100 zavzema prestol v družini Monster. Novi lažji materiali pripomorejo k temu, da novi 1100 tehta 8 kilogramov manj kot aktualni, že olajšani S2R 1000. S 169 kilogrami suhe teže tako postaja najlažji v svojem razredu, naspotno pa je zrasel v višino, saj je sedež kar za 40 mm višje kot pri manjšem Monstru 696. Odpravljena je tudi ena od bistvenih pomanjkljivosti prejšnjega modela - okretnost. Po novem zasuk krmila zajema večji kot, ki zdaj znaša 64 stopinj. V osnovi bo vzmeten z kombinacijo Showa spredaj in Sachs zadaj, žlahtnejši S pa se bo že tradicionalno bohotil z Ohlinsi. Izboljšan je tudi izpušni sistem, a smo prepričani da bodo v Ivančni gorici kmalu izdelali še boljšega.
Modeli Hypermotard, Multistrada, Sport in GT bistvenih sprememb niso bili deležni. Nove so le barvne kombinacije.
Matjaž Tomažič
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj