Novosti 2009; Ski Doo & Lynx

Ljubiteljem zasneženih polj in strmin so pri Ski Doo-ju in Lynx-su za leto 2009 pripravili nekaj novosti.

26. 12. 2008

Lynx:

Z dvema novima šasijama je celotna ponudba zaokrožena na skupaj 4 različne šasije. Nova je šasija RE-X, ki je lažja in narejena iz aluminija, na zadnjem delu razširjena, zgoraj ožja in se ponaša z sodobnejšim vpetjem rok. Druga novost je šasija REV-XU, ki je namenjena touringu. K tej šasiji spada tudi nov menjalnik z vzdolžno shemo pretikanja 2-1-N-R.

Šasiji RF (modeli Adventure) in Yeti (delovne sani) ostajata nespremnjeni. Model Adventure ima za boljše hlajenje dodan ventilator in je po novem dobavljiv tudi z motorjem 550F.

Linije Lynxsovih sani so po novem podobne Ski Doojevim modelom vendar bolj zaobljene. Pozornost je bila posvečena tudi povečanju udobja.

Ski Doo:

Šasija XP ostaja ista in si jo delijo tirje modeli - MXZ, podaljšani Renegade in najdaljši Summit.

Zaradi novega trivaljnega motorja, ki zahteva več prostora sta dodani dve novi šasiji REV-XR in REV-XU. Prva je namenjena športnejšim modelom, druga daljša pa touring modelom.

Spremenjene oziroma dodane so nove barvne kombinacije, na 800 kubičnih motorjih je izboljšano hlajenje (tako kot pri Lynxsu), model GTX SE 1200 4 TEC pa se ponaša z zračno nastavljivim podvozjem.

Obe znamki sta dobili tudi nova motorja:

593 HO E-TEC

Dvotaktnemu motorju je dodana EVINRUDE tehnologija vbrizga goriva, s pomočjo katere velja za najčistejši dvotaktni motor na trgu. Poraba je zmanjšana za 30% in se vrti okrog 9 litrov na 100 km, ob tem pa motor porabi le približno 2 dcl olja (trikrat manj kot prej). Po končani sezoni motorja ni potrebno konzervirati, saj ima samodejen način za konzerviranje (summerrization). Izboljšave so vidne tudi pri hladnem zagonu, mirnejšemu teku in manjšim vibracijam.

1200 4-TEC

Prostorninsko največji BRP-jev oziroma Rotaxov štiritaktni motor na trgu. Trivaljnik s prostornino 1170 ccm razvije 130 konjskih moči. Ima dvojno odmično gred in štiriventilsko tehniko, največji navor 100 Nm in je tudi med najčistejšimi motorji na trgu. Tudi poraba goriva je s približno 11 litrov / 100 km ugodna.

Za dodatne in popolnejše informacije kliknite na: www.ski-sea.si

Matjaž Tomažič