Triumph je za modelno leto 2019 napovedal dva nova modela, katerima je osnovo posodil 1200-kubični Bonneville.
Gre za dva Scramblerja, ki pa se bosta med seboj, čeprav jima bo skupen enak 1.200-kubični motor, tudi nekoliko razlikovala. Motor bo v primerjavi s preostalimi modeli, ki jih poganja, občutno močnejši – v primerjavi z modelom Street Scrambler za skoraj 40-odstotkov ter slabih 15-odstotkov v primerjavi s klasičnim Bonnevillom T120.
Oba bosta namenjena uporabi tako na cestah kot tudi na terenu, pri tem pa velja, da je model XC nekoliko bolj vsestranski, XE pa bo postregel z več 'off road' potenciala. V osnovi bo motor ponujal pet različnih map, pri modelu XE pa bo na voljo še šesta, Off road Pro,ki bo popolnoma izklopila tako ABS kot tudi sistem proti zdrsu.
Glede na specifikacije, ki jih je v javnost posredoval Triumph, nova Scramblerja ne bosta poceni motocikla. Serijsko bosta opremljena s sistemom Cornering ABS in sistemom proti zdrsu, za zaviranje pa je poskrbel Brembo z zavorami iz serije M50. Model XE se bo pohvalil s kar 250-milimetrskim hodom vzmetenja, za 32 milimetrov pa bo na račun daljših vilic povečana medosna razdalja. Za vzmetenje je poskrbel specialist Ohlins, Triumph pa napoveduje udeležbo na prestižnih enduraških tekmovanjih.