Peugeot Speedfight praznuje 20 let

Pred skoraj natanko dvema desetletjema je Peugeot predstavil svoj športno naravnani skuter, ki je v hipu postal prodajna uspešnica.

24. 11. 2017

V dvajsetih letih je Peugeot uspel prodati več kot 600.000 50 in 100-kubičnih Speedfightov, kupci pa so seveda večinoma najmlajši skuteristi. Prvi dve seriji sta bili prepoznavni predvsem po enojni prednji nihajki, podobni tisti, ki jo je v začetku devetdestih let predstavil italjianski, takrat zelo prestižni Italjet.

S Speedfightom so mladi dirkači uspešno sodelovali na različnih dirkah, na spletu pa je malo morje posnetkov vralogij in akrobacij, ki jih za svojo zabavo izvajajo mladi.

V času, ko Speedfight praznuje svojo 20-letnico se v prodajnih salonih pojavljajo skuterji četrte generacije. Ti so opremljeni z novim vodno hlajenim hišnim motorjem SmartMotion. Ta je opremljen s sistemom za vbrizg goriva, s tem pa doseže tudi nizko porabo goriva. Speedfight naj bi tako porabil manj kot dva litra goriva na sto kilometrov.

Po novem bodo vsi Speedfighti opremljeni z novo digitalno armaturno ploščo in USB priključkom, kar je v tem razredu za zdaj velika redkost.

Matjaž Tomažič