Potem ko je zaradi standarda Euro4 Peugeot prekinil proizvodnjo skuterjev z dvotaktnim motorjem, so za leto 2019 pripravili osvežitve, s katerimi se bodo ti motorji vrnili v prodajne salone.
Razlog, da se nekateri še vedno bolj kot nad štiritaktnimi navdušujemo nad dvotaktnimi skuterji, se skriva nekoliko v nostalgiji, nekoliko več pa v tem, da so dvotaktni skuterji še vedno živahnejši. In bolj primerni za kakšne enostavne predelave.
Kot pravijo proizvajalci in prodajalci, je bilo povpraševanje po dvotaktnih skuterjih v letu 2018 precejšnje, posledično pa so bile razprodane skoraj vse zaloge. Dvotaktni skuterji so pogosta izbira dostavnih služb ter v državah z bogatim turizmom podjetij, ki se ukvarjajo z izposojo.
Z dovolj čistimi dvotaktnimi motorji razpolaga le še nekaj proizvajalcev, med njimi pa sta Piaggio in slovenski Tomos. Na začetku prihajajočega leta 2019 se jima bo pridružil še Peugeot, ki bo svoje dvotaktne motorje, po novem z elektronskim vbrizgom goriva (Aprilia je to v tem segmentu ponudila že v letu 1999), vgrajeval v skuterje Kisbee, Speedfight4, Streetzone, retro Django in v dimenzijsko skorajda maksi skuter, vendar še vedno s 50-kubičnim motorjem, model Citystar. Z uvedbo elektronskega vbrizga dvotaktnik ni postal samo čistejši. Na seznamu njegovih prednosti se tako najdejo še mirnejši tek, manjša poraba goriva in olja (do 50 %) ter seveda manj dima.
Že sicer zelo korektna in celovita ponudba Peugeotovih skuterjev bo tako z vrnitvijo dvotaktnih motorjev postala še zanimivejša.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj