Piaggio MP3 300 je postal MP310 - še bolj privlačen in varen

Najprej je bil Yourban, potem MP3 300, danes pa se nov kompaktni Piaggiov trikolesni skuter imenuje MP3 310. Razlog za spremembo imena se seveda prvenstveno skriva v  novem pogonskem agregatu, nova pa je tudi zunanja podoba.

Vsak hip bo minilo okroglih 20 let od kar je Piaggio predstavil revolucionarni trikolesni skuter, ki ga je mogoče voziti tudi z vozniškim dovoljenjem B kategorije. V tem času se je zvrstilo lepo število inačic in modelov in se seveda tudi marsikaj spremenilo. Razen tega, da Piaggio tudi na tem področju še danes narekuje standarde.

Preberite še:

Novi Piaggio MP3 310 sledi novim hišnim dizajnerskim smernicam in je seveda zelo atraktiven, hkrati pa opremljen tudi z najmodernejšo opremo. Pojdimo lepo po vrsti.

Piaggio MP3 300 je postal MP310 - še bolj privlačen in varen
piaggio

Glavno novost predstavlja motor, ki je s prejšnjih 278-kubičnih centimetrov delovne prostornine zrasel na 310-kubičnih centimetrov. Navkljub večji delovni prostornini se največja moč motorja, ki je prej znašala 25,8 'konjev', ni kaj dosti spremenila, saj novi motor razvije 26,5 'konjev'.

A razlike v tem primeru ne predstavlja moč, pač pa krivulji navora in moči, ki kažeta na to, da bi moral biti novi MP3 310 v primerjavi s predhodnikom še bolj dinamičen, isker, tih in varčen. Končna hitrost je tako na primer višja za 9 km/h in po novem MP3 310 doseže 129 km/h. Enak motor bo kmalu zabrnel tudi v prihajajoči Vespi 310.

Za varnost voznika in sopotnika je poskrbljeno v največji možni meri, saj je MP3 310 serijsko opremljen s sistemom ABS in protizdrsnim sistemom ASR.

Piaggio MP3 300 je postal MP310 - še bolj privlačen in varen
piaggio

Preostale tehnike pri Piaggiu niso kaj dosti spreminjali, so pa novemu MP3 310 namenili nabor moderne tehnologije in opreme kot je kompletna LED razsvetljava, digitalna instrumentna plošča, brezkontaktni ključ, nov udobnejši in prostornejši sedež. Na novo so oblikovali in izboljšali tudi priboljške s seznama dodatne opreme, na katerem se najdejo tako stilski dodatki kot tudi dodatki z veliko dodatno uporabno vrednostjo.

Na voljo bo v dveh različicah. Osnovna MP3 310 bo na voljo v biserni beli in grafitno sivi barvi. Druga različica bo kot smo pri MP3 že navajeni nosila oznako Sport, od osnovne pa se bo razlikovala po valovitih zavornih kolutih in detajlih v sijoči modri barvi. Piaggio MP3 310 Sport bo na voljo v matirani črni, azurno modri in bleščeči sivi barvi.

Piaggio MP3 300 je postal MP310 - še bolj privlačen in varen
piaggio
Osvežitev za priljubljeno Hondo X-ADV 750 - oglas pa je posnet kar v centru Ljubljane (VIDEO)

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj