Posebnost električnega e-Ape bo izmenljiva baterija.
Piaggio Ape je, tako kot sestrski model Vespa, že pred desetletji postal legenda na cesti, tako zaradi svoje edinstvene podobe, kot tudi posledične uporabnosti. Pri nas sicer trikolesnik poznamo v tovorni izvedbi z zaprto kabino, v Indiji, na primer, pa je (še danes) aktualna izvedba z odprto potniško kabino ali tako imenovan 'tuk-tuk'. Teh namreč na tamkajšnjih cestah kar mrgoli, saj veljajo za poceni in enostavno alternativo za prevoz ljudi in tovora. Kmalu pa bodo postali še čistejši.
Naklonjena tudi indijska vlada
Italijansko podjetje je namreč predstavilo električno različico trikolesnika, ki hkrati predstavlja tudi vstop na indijski trg električnih vozil. Tudi zato so se odločili, da samo predstavitev izpeljejo v tamkajšnjem New Delhiju, v Indiji, natančneje v samem mestu Baramati pa bo potekala tudi sama proizvodnja.
Vozilo na indijske ceste prihaja v času, ko so tudi tamkajšnje oblasti pričele s spodbujanjem kupovanja in uporabe takšnih vozil preko programa FAME, ki predvideva le še petodstotni davek na dodano vrednost pri nakupu in ne sicer standardnega 12-odstotnega.
Bo pa tudi sama uporaba vozil precej enostavna, saj bodo opremljena z baterijskim sklopom, ki ga bo moč ob izpraznitvi enostavno vzeti iz vozila in ga nadomestiti s sveže napolnjenim. Gneči na električnih polnilnicah se bo tako moč enostavno izogniti, vozniki pa bodo tako lahko svoje delo opravljali le s kratkimi postanki za menjavo.