V aktualni številki revije Avtomagazin in tudi na naši spletni strani si lahko preberete vse o naših vtistih z mednarodne predstavitve nove Vespe GTS, ki ravno v teh dneh prihaja v prodajne salone. Za tiste, ki še bolj navijajo za nostalgijo pa so zdaj pri Piaggiu pripravili tudi različico GTV.
Vespa GTV bo na voljo samo v kombinaciji z njihovim najmočnejšim motorjem, ki razvije 24 'konjev' in je v svetu skuterjev prepoznan kot eden izmed najbolj živahnih. Ni sicer najmočnejši, je pa v kompaktni karoseriji Vespe zelo učinkovit in je prepričljiv tako v mestu kot tudi izven njega.
Vespa GTV je tista Vespa, ki s svojimi detajli povzema tiste najbolj prvotne Vespine lastnosti. Med te zagotovo sodi sprednji žaromet, ki je namesto na krmilu vgrajen nižje na sprednjem blatniku. Sprednji žaromet je, tako kot vsa preostala razsvetljava, po novem izdelan v LED tehnologiji, na krmilu pa se za novo maskico skriva digitalni zaslon.
Sicer je bila nova Vespa GTV 300 deležna enakega osvežitvenega tretmaja kot model GTS, kar pomeni številne oblikovne spremebme, nove zavore, novo sprednje vzmetenje, serijsko pa bo dodan tudi brezkontaktni ključ. Za doplačilo boste lahko dobili tudi pokrov zadnjega dela sedeža, ki pri skuterjih ni ravno pogost dodatek, z njim pa se boste s svojo Vespo vsaj idejno spogledovali z razredom Cafe Racer.
Vespa GTV 300 bo sprva na voljo v samo eni barvni kombinaciji, o tem, ali bodo pripravili še kakšno drugo možnost, pa pri Piaggiu zaenkrat ostajajo skrivnostni.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem