Po treh kolesih v srednjo kategorijo.Yamaha Tricity 300 bo vozna tudi z B-kategorijo

23. 10. 2019 | Matjaž Tomažič

Že v času testiranja prvega Yamahinega trikolesnega skuterja Tricity 125, smo napovedali, da bo ta zgodba imela nadaljevanje tudi v višjih kategorijah. Imeli smo prav.

Priznamo, da takrat napovedovanje prihodnosti ni zahtevalo poznavanja astrofizike, saj je zadostovala že agilnost in okretnost male trikolesne Yamahe.

S prihodom 300-kubične različice Tricity-ja pa je Yamaha vstopila tudi v srednjo kategorijo ter tako poskrbela, da je njena družina trikolesnih skuterjev in motociklov, vsaj kar se tiče članov, najbolj popolna. Seveda jo kmalu pričakujemo tudi v razredu velikih maksi skuterjev, a za zdaj bo potrebno na to, kot kaže, še nekoliko počakati.

Kar se tiče podvozja, bo Tricity 300 bolj podoben malemu 125-kubičnemu modelu, kot večjemu trivaljnemu Niken-u, motor, ki mu je zaupana naloga pogona tega skuterja, pa svoje delo že opravlja v skuterju XMAX 300. Gre za enovaljni, 298-kubični motor iz serije Blue Core, ki v svojem razredu velja za enega najbolj zmogljivih in živahnih. Razvije 26 'konjev', dvokolesnega XMAX-a pa v idealnih pogojih prižene do hitrosti 160 kilometrov na uro.

Kot rečeno,  Tricity 300 je bil pričakovana dopolnitev Yamahine ponudbe, zato je najpomembnejša novica ta, da bo Tricity 300 vozen tudi z vozniškim dovoljenjem B-kategorije, znala pa bo pokonci stati tudi sama od sebe. Prednjo premo bo namreč mogoče v času mirovanja 'zakleniti', kako pa bo sistem funkcioniral, za zdaj še ni podatka.

Kako dolgo lahko hranite piščančje meso v hladilniku?

Mimogrede, ste opazili, da je stavba pred katero stoji Tricity 300 na prvi pogled zelo podobna glavni ljubljanski avtobusni postaji?

Torej, če evropska konkurenca malega 125-kubičnega Tricity-ja ni jemala preveče resno, pa bo zdaj mnogo drugače. Dobrodošel Tricity 300.