Že v času testiranja prvega Yamahinega trikolesnega skuterja Tricity 125, smo napovedali, da bo ta zgodba imela nadaljevanje tudi v višjih kategorijah. Imeli smo prav.
Priznamo, da takrat napovedovanje prihodnosti ni zahtevalo poznavanja astrofizike, saj je zadostovala že agilnost in okretnost male trikolesne Yamahe.
S prihodom 300-kubične različice Tricity-ja pa je Yamaha vstopila tudi v srednjo kategorijo ter tako poskrbela, da je njena družina trikolesnih skuterjev in motociklov, vsaj kar se tiče članov, najbolj popolna. Seveda jo kmalu pričakujemo tudi v razredu velikih maksi skuterjev, a za zdaj bo potrebno na to, kot kaže, še nekoliko počakati.
Kar se tiče podvozja, bo Tricity 300 bolj podoben malemu 125-kubičnemu modelu, kot večjemu trivaljnemu Niken-u, motor, ki mu je zaupana naloga pogona tega skuterja, pa svoje delo že opravlja v skuterju XMAX 300. Gre za enovaljni, 298-kubični motor iz serije Blue Core, ki v svojem razredu velja za enega najbolj zmogljivih in živahnih. Razvije 26 'konjev', dvokolesnega XMAX-a pa v idealnih pogojih prižene do hitrosti 160 kilometrov na uro.
Kot rečeno, Tricity 300 je bil pričakovana dopolnitev Yamahine ponudbe, zato je najpomembnejša novica ta, da bo Tricity 300 vozen tudi z vozniškim dovoljenjem B-kategorije, znala pa bo pokonci stati tudi sama od sebe. Prednjo premo bo namreč mogoče v času mirovanja 'zakleniti', kako pa bo sistem funkcioniral, za zdaj še ni podatka.
Mimogrede, ste opazili, da je stavba pred katero stoji Tricity 300 na prvi pogled zelo podobna glavni ljubljanski avtobusni postaji?
Torej, če evropska konkurenca malega 125-kubičnega Tricity-ja ni jemala preveče resno, pa bo zdaj mnogo drugače. Dobrodošel Tricity 300.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?