Če se je tudi vam kdaj zdelo, da električnim motociklom nekaj manjka, niste edini.
Saj ne, da bi lahko trdili, da se oblikovalci pri električnih motociklih ne bi dovolj potrudili, a vseeno so mehanske komponente, cevi, izpušni sistem in še kaj drugega tisto, kar je do zdaj slej dopolnjevalo videz klasičnih bencinskih motociklov. Je že tako, da na primer izpušni lonec trivaljne MV Aguste zelo pripomore k videzu celotnega motocikla. Če smo nekoliko cinični, na električnem motociklu težko najdemo tak sestavni del. Kakšen kabel mogoče?
Niso pa seveda stvari tako zelo kritične, na trgu je namreč že kar nekaj motociklov, ki jim z vidika oblikovanja ni česa očitati. Mednje gotovo spadajo italijanska Energica, Vespa Elettrica, BMW C-evolution in še kakšen drug cenejši skuter.
Korak naprej na področju oblikovanja pa je naredil ameriški Zero, ki je v Amsterdamu predstavil nov model SR/F. Vrsta izboljšav in novih tehnologij ugodno vpliva na zmogljivosti, hkrati pa se nad videzom ne bo mogoče upravičeno pritoževati. Na prvi pogled bo pravzaprav težko ugotoviti, da motocikla ne poganja motor z notranjim zgorevanjem, temveč elektromotor.
Motocikli znamke Zero so že do zdaj veljali za tiste z večjo uporabno vrednostjo, novi SR/F pa močno dviguje standarde na področju polnjenja, moči, mase in dometa.
Enkratno polnjenje baterij bi moralo zadostovati za 320 kilometrov avtonomije, v eni sami uri pa se baterije napolnijo do 95 %. Moč elektromotorja preračunano znaša 110 'konjev', motocikel pa tehta sprejemljivih, za razred elektromotociklov pa peresno lahkih 226 kilogramov.
Preberite še: Test Zero DS