V prvih treh mesecih letošnjega leta so pri BMW zabeležili obetavno rast prodaje.
Pravzaprav bi si Bavarci težko zaželeli boljši začetek prodajne sezone, saj so v prvih treh mesecih prodali kar 1.848 motociklov več, kot v enakem obdobju leta 2016. Skupno so do konca meseca marca prodali 35.636 motciklov, zabeležena rast pa znaša dobrih 5,5 odstotkov, največ motociklov pa so, razumljivo, prodali v mesecu marcu.
Kdor misli, da gre povečanje prodaje pripisati BMW-jevemu vstopu v segment manjših motociklov se moti, saj je BMW povečal prodajo na praktično vseh trgih, tudi tam, kjer je povpraševanja po novih malih enovaljnikih zelo malo.
Najpomembnejši trg še vedno Nemčija
Največji trg še vedno ostaja Nemčija, kjer so prodali 5.824 motociklov (+ 2,8%). sledita pa Francija (3.696 motociklov) in Italija (3.463 motociklov). Prav v slednjih dveh državah je bilo povečanje prodaje najbolj izrazito in sicer za 14,4 oziroma 10,8 odstotkov.
Na velikem kitajskem trgu je BMW uspel prodat 1.298 motociklov, to pa v primerjavi z lanskim letom pomeni več kot 50-odstotno povečanje prodaje.
Kljub precejšnjemu povečanju prodajne palete pa najbolj priljubljen model še vedno ostaja R 1200 GS / Adventure, ki so ga prodali v 12.361 primerkih.
In kakšni so cilji?
BMW si je pred nekaj leti postavil cilj, da bo v letu 2020 prodal skupno več kot 200.000 motociklov. Do tja je še dolga pot, vendar bo potrebno kot kaže zaupati bavarskim analitikom. Če bo rast prodaje sledila trenutnemu tempu, se zdi, da bo BMW ta cilj tudi uresničil.
Matjaž Tomažič
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"