Pri sosedih 40 odstotkov subvencije za e-skuter, pri nas zgolj 300 evrov

Navkljub številnim prizadevanjem tudi domačih okoljevarstvenikov, da bi motoriste in mopediste prepričali v nakup električnega skuterja ali motocikla, v Sloveniji po višini finačne spodbude capljamo za našimi sosedi Hrvati.

Če smo imeli še nedolgo nazaj sosednjo Hrvaško doslej tudi na področju prometa za sosedo, ki je korak za nami, se trenutno zdi, da nas Hrvati prehitevajo po levi in desni.

Kar 40-odstotkov nepovratne finančne spodbude oziroma nekoliko bolj domače rečeno subvencije, lahko pri sosedih dobijo kupci ob nakupu električnih skuterjev in mopedov kategorije L1e, torej tistih, ki kadar jih primerjamo z bencinskimi skuterji, sodijo v kategorijo 50-kubičnih centimetrov.

In kaj to pomeni v praksi?

Tako na primer zelo solidna Yamaha Neo's (povezava do testa) namesto relativno visokih 3.799 evrov, z nekaj popusta pri njihovih prodajalcih ter upoštevano subvencijo stane le še zelo sprejemljivih 1.799 evrov.

yamaha press

Zelo spodudne so tudi cene priljubljenih Piaggiovih modelov. Njihov osnovni električni Piaggio 1 tako namesto 2.800 evrov stane le 1.740 evrov, premijska Vespa Primavera Eletricca (povezava do testa) pa namesto 5.200 evrov stane zgolj 3.120 evrov.

O tem, kako navdušeni so nad velikodušnostjo države starši hrvaških najstnikov in drugi mopedisti zaenkrat še nimamo podatkov, vseeno pa si upam trditi, da bi pri nas ob tako velikodušnih subvencijah pri prodajalcih električnih skuterjev le teh hitro zmanjkalo.

<p>Vespa Primavera</p>

<p>Vespa Primavera</p>

Piaggio

Trenutno pri nas če 300 evrov

Trenutno slovenski Ekosklad za nakup skuterjev in mopedov kategorije L1e ponuja 300 evrov subvencije, za močnejše skuterje in motocikle kategorije L3e (primerljivo s kategorijami nad 125-kubikov) katerih cene praviloma presegajo znesek 10.000 evrov, pa zgolj 750 evrov subvencije.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol