Prihaja še en avanturistični maksi skuter. Močnejši, težji in (morda) veliko bolj obetaven

Ni skrivnost, da se kupci vse bolj navdušujejo nad vsem kar vsaj malo diši po avanturi. Razred maksi skuterjev pri tem ni izjema in okrog 'pionirske' Honde se je nakopičilo že kar nekaj modelov.

Prihaja še en avanturistični maksi skuter. Močnejši, težji in (morda) veliko bolj obetaven (foto: peugeot) peugeot
7. 1. 2023

Honda X-ADV 750 velja za utemeljitelja razreda avanturističnih maksi skuterjev, in če original v svojem velikostnem razredu še nima prave konkurence, to nikakor ne velja za srednjo kategorijo maksi skuterjev. Tam se Hondi, Kymcu, BMW-ju in še nekaterim drugim zdaj pridružuje tudi francoski Peugeot.

Novi avanturistični skuter iz Peugeota bo slišal na ime XP 400 oziroma v nekoliko bolj prestižni izvedbi XP 400 GT. Iz marsikaterega zornega kota ta skuter predstavlja tudi precejšnji razvojni odmik od do sedaj znanih modelov iz te tovarne. Mehanika je namreč popolnoma nova, izjema je v tem trenutku zgolj enovaljni 399-kubični agregat, ki ga lastniki trikolesnih Metropolisov poznajo že kar nekaj let. No, pravzaprav kakšne zares velike potrebe po tem, da bi Peugeot tudi pri samem motorju potreboval kakšne osvežitve ni. Nenazadnje ta motor razvije konkretnih 5 kW več moči kot na primer Honda ADV 350 in Kymco DTX 360.

Še najbolj se bo od neposrednih tekmecev razlikoval po velikosti koles. Ta bodo namreč merila za skuter zelo zajetnih 17-palcev spredaj in 15-palcev zadaj, zaradi tega pa si lahko najverjetneje obetamo tudi več pravega avanturističnega potenciala. Pri modelu GT bodo namesto litih dodana platišča z žičnatimi naperami, sicer pa bo pri obeh modelih serijska oprema zelo bogata. Na krovu bo tako standardno prisotna popolna LED razsvetljava, barvni TFT zaslon z možnostjo povezljivosti, brezstični ključ, USB vtičnica, nastavljiv vetrobra, zaščita za roke, sistem proti zdrsu ter seveda zakonsko obvezni ABS.

Pod sedežem se nahaja na dva segmenta razdeljen prtljažnik, v katerem je dovolj prostora za vse vrste čelad, za doplačilo pa bodo na voljo tudi kovček, bočne zaščite pred poškodbami v primeru padca in meglenke.

Vsa ta obilica opreme seveda terja tudi svoj davek, ki je pri XP 400 obračunan pri masi skuterja. Tehtal bo namreč konkretnih 230 kilogramov, kar je praktično enako kot tehta za razred večja Honda X-ADV, hkrati pa za zajetnih 40 kilogramov več, kot tehtajo podobni modeli s primerljivo velikim motorjem.

O ceni tega skuterja so pri Peugeotu za zdaj še skrivnostni, zagotovo pa mu lahko v primeru, da bo cena primerljiva s konkurenco, napovemo dobro prodajo.

Foto: Peugeot