Prihaja še peti veliki bavarski boxer - BMW R18 Roctane

BMW je še dodatno razširil že sedaj praktično popolno družino motociklov, ki jo poganja veliki 1,8-litrski bokser.

Čeprav se nam je morda zdelo, da v družini ki jo sestavljata dva klasična člana R18 in R18 Classic, ter dva prestižna in v veliki meri amerikanizirana modela R18 B in R18 Transcontinental, ni prostora za še kakšno novost, pa so si Bavarci izmislili model, ki se umešča nekam v srednino te akutalne ponudbe.

R18 Roctane s svojimi trdimi bočnimi kovčki in 19-palčnim prednjim kolesom še najbolj spominja na model R18 B, vendar na krmilo ni obešena masivna maska. Posledično je Roctane tudi brez avdio sistema in velikega osrednjega zaslona. V primerjavi s klasičnima predstavnikoma družine je spremenjeno ohišje prednjega žarometa, vanj pa je vgrajen tudi analogni merilec hitrosti, pod njim pa se nahaja digitalni zaslon z osnovnimi funkcijami potovalnega računalnika.

Medtem ko je mehanika idenitčna ostalim modelom pa se bo Roctane razlikoval tudi po večjem zadnjem kolesu s premerom 18-palcev (ostali modeli imajo 16-palčno kolo) ter nekoliko drugačnem vzmetenju s hodom 90 milimetrov.

Čeprav je z vidika serijske opreme ta model daleč od vsega kar BMW ponuja v tem razredu, pa bodo kupci že v osnovi prejeli brezkontaktni ključ, LED razsvetljavo, sistem proti zdrsu ter sistem za nadzor zaviranja z motorjem.