Potem ko je lani Yamaha svojo retro ponudbo razširila tudi v razred 125, bo letos kupcem ponudila še za odtenek bolj nosalgično različico.
Yamaha XSR 125 je vsekakor eden izmed najbolj naprednih motociklov v svojem razredu. Večino njenih komponent bi namreč pripisali motociklom, ki so pozicioirani vsaj za razred ali dva višje. Jekleni Deltabox okvir, USD vilica, vodno hlajenje, variabilno krmiljenje venitlov ter LED razsvetljava so vsekakor komponente, ki v razredu 125-kubičnih centimetrov predstavljajo visoke tehnične standarde.
Že letos pa bo kupcem na voljo tudi različica XSR 125 Legacy, ki bo tehnično enaka standardn, bo pa še nekoliko bolj intenzivno poudarjen stil iz sedemdesetih in osemdesetih let. Tako bo imel Legacy namesto litih klasična platišča z naperami obarvane v zlato barvo, še bolj terensko profilirane pnevmatike Metzeler Karoo, pri čemer bo zadnja guma široka kar 140 milimetrov. Rezervoar goriva bo za en liter manjši kot pri standardni različici, bo pa zato obarvan v posebne grafike. Osnovna in hkrati tudi edina barva je črna.
Motor bo tako kot pri standardnemu modelu razvil zakonsko dovoljenih 15 'konjev' oziroma 11 kilovatov moči, masa motocikla pripravljenga za vožnjo pa znaša 139 kilogramov. Prav zaradi tega bi ta zanimivi scrambler lahko našel prostor tudi na zadku kakšnega avtodoma.