Royal Enfield Classic 500 Pegasus

Royal Enfield spada med motocikle, ki jih na našem delu planeta vidimo redko. Nekoliko nenavadno, sploh ob tem, da gre za najbolje prodajan motocikel vseh časov.

A tisti, ki jih zanima motociklistična zgodovina, vedo, da korenine te znamke izhajajo iz nekoč angleške znamke, ki je na Otoku izdelovala tehnično preproste, vendar zanesljive in robustne motocikle. Zato je vsekakor prav, da vam na naši strani poročamo tudi o zanimivostih, ki jih bomo pri nas le težko videli.

Royal Enfield je zdaj velika indijska znamka, vse bolj pa indijske lastnike mami ideja, da bi se v velikem slogu vrnili na rodno grudo.

Da bi ta cilj lažje dosegli, so pripravili omejeno serijo (1000 kosov) modela Classic s 500-kubičnim motorjem, ki je posvečen posebni skupini vojakov - padalcem.

Med 2. svetovno vojno so Angleži na sovražna ozemlja radi dostavljali svoje vojake z letalom, iz katerih so vojaki izskočili kar skupaj z motociklom. Motocikel je bil seveda relativno majhen in delno zložljiv motorček s 125-kubičnim motorjem, pred poškodbami pri pristanku pa ga je varovala jeklena kletka.

Prav ti vojaki padalci so zaradi hitrih premikov po pristanku prispevali k temu, da so padle pomembne in odločilne bitke proti boju s sovražnikom.

Royal Enfield 500 Classic Pegasus (Pegaz je v mitologiji tudi leteči konj) se od standardnega modela razlikuje v detajlih, kot je vojaška barva, emblem na rezervoarju, rumen trakec, s kakršnim so med vojno označevali težo pri vkrcavanju na letalo, rjave ročice in velike bočne torbe.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"