Potem ko je novi Suzuki V-Strom 800 DE uspešno debitiral na trgu in razveselil vse, ki potrebujejo odličen vsestranski motocikel, so pri Suzukiju pripravili tudi različico z nekoliko večjim poudarkom za cestno uporabo.
Spremembe v primerjavi z avanturistično različico DE v osnovi seveda niso velike. Model RE, ki zdaj prevzema vlogo osnovnega modela bo imel lita platišča, manjšo oddaljenost sedeža od tal (825 mm) in seveda tudi nižjo ceno.
Večje spremembe so tako doletele 'podvozje' V-Stroma, saj bo imela nova osnovna različica spredaj 19-palčno kolo, za tretjino pa bodo krajši tudi hodi vzmetenja (150mm/150mm). Nekoliko drugačen je tudi položaj voznika za krmilom, saj je krmilo nižje, ožje in pomaknjeno za malenkost bolj naprej kot pri različici DE.
Ker so nagibanja na asfaltu neprimerljivo globlja in bolj pogosta kot na terenu so spremenili tudi položaj stopalk za noge, ki so zdaj nekoliko bolj zadaj in višje. V-Strom RE bo prikrajšan tudi za zaščito rok in ščitniki motorja, vendar bo na drugi strani ponujal več vetrne zaščite (vetrobran) in bo imel zmogljivejši zavorni paket z radialnim vpetjem zavornih čeljusti.
V primerjavi z različico DE bo novi RE lažji za 6 kilogramov in bo tehtal 223 kg.
Preberite še: Ducati DesertX Rally - najbolj divji off-road Ducati
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"