Honda je predstavila še en model, ki tehnično temelji na njihovem zelo priljubljenem 471-kubičnem dvovaljniku, idejo zanj pa so našli v svojih starih arhivih.
Inspiracijo za izdelavo in lansiranje novega CL 500 so pri Hondi dobili v svojih arhivih iz 60-ih in 70-ih let. Takrat so njihovi modeli z oznako CL veljali za sodobne in napredne motocikle, danes pa take in njim podobne brez težav uvrstimo med klasike ali retro motocikle.
Kot pravijo pri Hondi novi CL 500 sodi v razred urbanih naked motociklov, torej tistih, ki bodo všeč mladim motoristom in motoristkam. Le ti si po Hondinih besedah želijo okreten, živahen, prepoznaven in dinamičen motocikel, ki se dobro znajde v mestu, ob koncih tedna pa jih brez težav popelje na daljši izlet. Vsem tem zahtevam bi moral novi CL 500 brez posebnih težav zadostiti, poleg tega pa se bo na račun nekoliko daljšega hoda vzmetenja povsem dobro znašel tudi na kakšni makadamski poti.
Vzporedni dvovaljnik bo tudi v tej različici razvil zakonsko dovoljenih 35 kW moči in 44 Nm navora, v primerjavi s preostalimi modeli s katerimi si deli ta motor pa bo na račun nekoliko krajšega finalnega prenosa pri pospeševanjih nekoliko bolj isker, hkrati pa tudi za kakšen kilometer na uro bolj počasen. Od preostalih modelov bo odstopal tudi po nekaterih detajlih, ki jih v tem segmentu Honda še ne ponuja, na primer vgraviran logo v sedežu, visoko nameščenem izpušnem loncu in drugih oblikovalskih unikatnostih.
Kolesa bodo imela premer 19 in 17-palcev, pnevmatike pa bodo imele kar precej izrazit profil. Honda CL 500 bo na voljo v štirih barvah: oranžni, zeleni, modri in črni. Na voljo bo tudi obsežen seznam originalnih dodatkov za individualizacijo.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj