Še en naked, ki se spogleduje s klubom 200. Kawasaki Z H2.

23. 10. 2019 | Matjaž Tomažič
Deli

Proizvajalci pred salonom EICMA drug za drugim predstavljajo nekatere svoje novosti. V letošnji jeseni pa so kot kaže poleg vročega kostanja, vroči tudi 'power' nakedi.

Kawasaki je poleg Ducatija in MV Aguste tako že tretji, ki bi utegnil tudi v razredu slečenih motociklov prestopiti magično mejo 200-ih 'konjev'. Uradno naj bi novi Z H2 razvil le kakšnega 'konja' ali dva manj, a ne dvomimo, da bi se prav kmalu uspel pojaviti tudi kakšen še za odtenek bolj našpičenni Z H2R ali kaj podobnega.

Seveda, osnovo za Z H2 si je Kawasaki vzel pri modelu H2 SX, ki premore zvrhano mero prave športne genetike, a čistokrvni športnik vendarle ni. Motocikel, ki ga odlikuje pravljično uglajeni in prožni prisilno polnjeni štirivaljnik s prostornino 998-kubičnih centimetrov, pa se je že v svoji prvi prodajni sezoni povzpel visoko na lestvice najboljših športnih potovalnikov.

Za tiste, ki kovčke in prtljago prevažajo v avtomobilu, pa bo odslej na voljo tudi slečena različica, ki bo seveda imela značaju nakeda, prilagojeno motorno in varnostno elektroniko.

Kot kaže je borba tekmecev v segmentu 'power nakedov' brezkompromisna, zato so tudi pri Kawasakiju poskrbeli za popoln paket elektronike, ki poleg aktivnih varnostnih funkcij premore tudi 'launch control' in seveda dvosmerni quickshifter.

Do torka bo vreme še jasno in suho, v sredo nas bo spet prešla hladna fronta

V primerjavi z v oklep odetim H2 SX bo masa slečenega Z H2 za 17 kilogramov manjša, glavnina tega težnostnega prihranka pa gre na račun oklepov, kovčkov in podobnega. K zmanjšanju mase pripomore tudi drugačen izpušni sistem.

Če menite, da so pri Kawasakiju z modela H2 SX samo odstranili oklepe se seveda motite. Spremenili so geometrijo, spremenili so okvir, s krajšo zadnjo nihajko pa so poskrbeli tudi za krajoš medosno razdaljo, kar se bo seveda poznalo tudi na cesti.

Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu