Po Hondi in Husqvarni so se za popestritev razreda 125-kubičnih centimetrov odločili tudi pri Yamahi.
Yamaha je po vzoru iz večjih razredov MT-07 in MT-09 motocikel z relativno nostalgičnem videzom in sodobno tehniko pripravila tudi na osnovi modela MT-125. No, z vidika tehnike to pomeni, da bo prav XSR 125 v svojem razredu predstavljal vrhunec mehanike. Štiritaktni enovaljnik bo namreč tako kot pri modelu YZF in MT-125 opremljen z variabilnim krmiljenjem ventilov, vgrajen pa je v aluminijast Deltabox okvir. Moč je v skladu s predpisi omejena na zakonsko dopustnih 15 'konjev', dimenzijsko pa je XSR enak kot MT-125.
Zaradi tanjših prednjih USD vilic in manjšega zavornega koluta jeziček na tehtnici na koncu pokaže za 2 kilograma manjš maso.
Vizualno boste XSR-a prepoznali po precej ploščatem rezervoarju in seveda po skladni retro liniji, ter po kar nekaj prestižnih dodatkih, kot so aluminijasti nosilci blatnika, LED razsvetljava in LCD 'armaturna plošča'.