Seat predstavlja nove rešitve na področju e-mobilnosti

18. 6. 2020 | Jure Šujica
Deli

V ta namen so vstopili tudi v svet dvokolesnikov.

Urbana mobilnost je pojem, ki dandanes še zdaleč ne zajema zgolj avtomobilov, javnega prevoza in podobnih rešitev. Novosti se pojavljajo iz dneva v dan in glede na to, da prevladujoče rešitve na trgu še ni, manevrskega prostora za novosti pa je posledično še precej. Svojo priložnost so tako zavohali tudi pri Seatu in se tako odločili podati v svet iskanja mobilnostnih rešitev na dveh kolesih. Pričeli so kar z dvema.

Prva in glavna novost, ki jo predstavljajo je tako popolnoma električni skuter povsem lastne zasnove, ki naj bi s pomočjo elektromotorja proizvedel natanko devet kilovatov moči in bil tako primerljiv s povprečnimi 125-kubičnimi bencinskimi skuterji. Tem naj bi pariral tudi pri najvišji hitrosti, ki bo znašala 95 kilometrov na uro, pri čemer pa bo prvih 50 kilometrov na uro dosegel že po 3,9 sekundah.

SEAT MÓ eScooter 125 pa številke 125 v imenu ne bo imel le zaradi primerljivosti s klasičnimi skuterji s takšno kapaciteto motorja, pač pa tudi zaradi dosega. Prav toliko kilometrov bo namreč moč prevoziti z enim polnjenjem 5,6-kilovatnih ur velike baterije, kar naj bi po mnenju Seata zadostovalo za en teden mestne vožnje. Po vrhu vsega bo baterijski sklop moč odstraniti iz motorja in ga samostojno polniti na domači vtičnici.

Uporabnost pa se pri novincu ne konča le pri njegovem dosegu. Pod voznikovim sedežem bo namreč prostora za kar dve čeladi – ali pa kopico drugi stvari – hkrati pa bo ponujal še dve USB reži za polnjenje mobilnih telefonov.

Druga novost pa je pravzaprav nadaljevanje še vedno precej sveže zgodbe električnega skuterja MÓ eKickScooter 65. Tudi v tem primeru številka v imenu zahvaljujoč dobre pol kilovatne ure velike baterije predstavlja njegov doseg, pri čemer pa bo najvišja hitrost omejena na 20 kilometrov na uro.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?