Rešitvi sta dve, prva namenjena 'civilni' druga pa dirkaški uporabi.
Podjetje Akrapovič in Ducati svoje skupne začetke sodelovanja postavljata v leto 2014, ko so v Ivančni Gorici pripravili nov izpušni sistem za model Panigale 1199. To pa pomeni, da je slovensko podjetje doslej svoje znanje preizkusilo že na vseh motociklih, ki so jih Italijani od tedaj predstavili širši javnosti in prispevalo rešitve zanje. Zadnji v vrsti motociklov, pri katerem je podjetje Akrapovič pripravilo svoje rešitve pa je najnovejša Multistrada V4.
Zanj so pravzaprav pripravili kar dva različna izpušna sistema. Pri prvem gre za izpušni sistem, namenjen uporabi na brezpotjih in na dirkah, pri drugem pa za izpušni sistem, ki ga lahko uporabljamo tudi v prometu, saj so pri Akrapoviču zanj pripravili tudi vso potrebno dokumentacijo za homologacijo sistema ES/ECE. Sicer pa sta oba sistema posebej prilagojena uporabi na omenjenem motociklu in njegovim voznim programom, hkrati pa sta si močno različna.
Oba že na prodajnih policah
Prvi je izdelan iz nerjavečega jekla ter vključuje dušilec z zunanjim plaščem iz titana in ročno izdelanim zaključkom iz ogljikovih vlaken. Hkrati prinaša nove nastavitve elektronike in pa posledično tudi več moči in navora. Slednjega je namreč kar 133 njutonmetrov, moči pa je na drugi strani 174 'konjev' ali 130 kilovatov. Hkrati je od originalnega izpuha lažji za kar pet kilogramov.
Drugi izpuh je razumljivo precej bolj konzervativen. Gre pravzaprav za sistem, ki je že serijsko na voljo v izvedbi V4 Sport, pri ostalih izvedbah pa bo na voljo za doplačilo. Izdelan je iz posebne visoko odporne titanove zlitine, zaključek dušilca pa je narejen iz ogljikovih vlaken, zaradi česar ponuja dirkaški videz, hkrati pa tudi nekaj prihranka pri teži in sicer 0,7 kilogramov.
Oba izpušna sistema je sicer že mogoče naročiti pri vseh Ducatijevih trgovcih ali pa na njihovi spletni strani, kjer so navedene tudi cene.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del