Španske muhe na slovenskih cestah - skuterji in motocikli Wottan po ugodnih cenah

Po tem, ko se je koda 125 izkazala za uspešnico med slovenskimi vozniki, se je jasno pojavila tudi potreba po dodatni ponudbi motociklov in skuterjev s prostornino do 125-kubični centimetrov. Z zanimivo ponudbo so se med prvimi odzvali pri podjetju PR moto d.o.o..

Španska motoristična znamka Wottan je na evropskem tržišču prisotna že od leta 2009, njihove skuterje in motocikle pa na velikih tržiščih, kot so špansko in italijansko kupci prepoznajo po dobrem razmerju med vloženim in dobljenim. Njihovi skuterji in motocikli se namreč uvrščajo med cenejše, hkrati pa so na drugi strani zasloveli po svoji robustnosti in zanesljvosti. Čeprav se njihovi skuterji in motocikli, oziroma bolje rečeno njihove komponente, proizvajajo na Kitajskem, pa je končna sestava in kontrola izvedena v matični tovarni v Španiji.

Zahvaljujoč podjetju PR moto d.o.o. so motocikli in skuterji znamke Wottan odslej končno na voljo tudi pri nas, kar je za kupce vsekakor zelo dobra novica. S prihodom njihove sveže ponudbe skuterjev in motociklov je nižji cenovni razred (ne pa tudi kakovostni) bogatejši za paleto ličnih in dobro opremljenih skuterjev ter motociklov. Razpon modelov namreč zajema vse od osnovnih pa vse do bogato opremljenih skuterjev na katerih se na seznamu serijske opreme najdejo tudi barvni TFT-zasloni, brezstični ključ, ABS, CBS in podobno.

Široka ponudba modelov

V okviru njihove ponudbe se tako najdejo 125 ter 300 kubični skuterji, ter tudi 125-kubični motocikli.  Med slednjimi sta na voljo trendni slečeni neo-classic Rebbe, ki si ga lahko za 3.090 EUR omislite z zavornim dodatkom CBS (integrirana kombinirana zavora), za 3.490 EUR pa je že opremljen tudi z nepogrešljivim ABS-om.

Paleto motociklov dopolnjujeta še dva športna modela, GP1 in GP2. Oba sta dobavljiva s CBS-om, kmalu pa bo mogoče dobiti tudi model z ABS-om. Med tem ko je GP1 nekoliko bolj glomazen in brez težav popelje tudi sopotnico, pa je GP2 skrajšan pri repu, ima močnejši motor in 16-palčna kolesa. Posledično je tudi za 12 kilogramov lažji.

V razredu skuterjev s 125-kubičnim motorjem so zaenkrat na voljo štirje modeli Storm, ki so v osnovi izdelani na enaki platformi, se pa med seboj razlikujejo po svojem videzu in tudi stopnjah opremljenosti.

Kot za večino skuterjev Wottan Motor, je oblikovno zanj poskrbel italijanski oblikovalec Alessandro Tartarini. Njegove moderne linije se združujejo s konvencionalnimi oblikovalskimi potezami. Žarometi in zatemnjen zaslon odražajo njegovo športno držo, medtem ko smerniki poudarjajo njegove agresivne poteze. Žene ga štiritaktni enovaljnik z močjo 6,5 kW (8,85 KM), za varno ustavljanje pa skrbijo kolutne zavore spredaj in zadaj z dvobatnimi čeljustmi in CBS kombiniranim zavornim sistemom.  Prepriča z ugodno ceno, ki znaša 2.890,00 evrov.

Storm-T poganja enak motor kot osnovni model, je pa dodatno opremljen s celovito LED razsvetljavo in brezstičnim ključem. Naslednji na lestvici je Storm-R ki poudarja nekoliko bolj športen značaj. Ima USD prednjo vilico, ter dva zadnja amortizerja z ločenim rezervoarjem za plin. Poganja ga močnejši motor z 9,1 kW (12,2 KM), oblikovno pa se od ostalih precej odmika, saj ima precej prirezan zadek. Preko povezave Bluetooth je povezljiv s telefonom, na zaslonu pa se vam bodo prikazovali navigacijski podatki, ter podatki o prejetih klicih in sporočilih, ter seveda še marsikaj drugega. Zanj bo potrebno odšteti 3.890 EUR (CBS) oziroma 4.190 EUR (ABS).

Nikakor ne smete spregledati modela Storm-V, ki sledi ideji Crossover skuterja. Njegovo srce predstavlja 125 ccm enovaljni vodno hlajen agregat s štirimi ventili in dvojno odmično gredjo, ki zmore 10,5 kW (14,3 KM), do kupca pa prihaja z bogato opremo ki vključuje brezstični ključ, ABS ali CBS, Bluetooth povezljvost, full-LED razsvetljavo itd. Cena je nastavljena pri 3.790 oziroma 3.990 EUR.

Za tiste z vozniškim dovoljenjem kategorije A2 oziroma A brez omejitev pa je na voljo 300-kubični model Storm-S. Tudi ta je na voljo v štirih različicah, med katerimi se osnovnemu S pridružujejo S+, SP in Exclusive. Tudi ta model je oblikoval slavni Alessandro Tartarini, poganja pa ga zmogljivi 300-kubični enovaljni vodno hlajen motor s štirimi ventili, ki zagotavlja enakomerno naraščajočo krivuljo navora ter razvija 19,5 kW (26,5 KM) moči. Cenovni razpon sega od 4.390 do 5.490 EUR.

Iz podjetja PR moto d.o.o. sporočajo, da so vsi modeli na zalogi, zainteresirani kupci pa lahko večino modelov tudi preizkusite. Garancija na vse njihove skuterje in motocikle traja tri leta in ni omejena s številom prevoženih kilometrov. Dobra novica je tudi ta, da je v okviru poprodaje zagotovljena tudi hitra dobava cenovno zelo ugodnih rezervnih delov. Tako bi vas v primeru poškodbe boka skuterjev, nov rezervni del stal le nekaj deset evrov.

Na slovenski premieri smo se dogovorili tudi za test njihovih modelov, tako da boste v prihodnjih tednih tudi iz prve roke izvedeli vse o njihovih modelih. No, če strnemo prve vtise po nekaj deset prevoženih kilometrih na kratko - zelo korektno.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol