Čeprav imajo v svoji ponudbi tudi bolj športne modele, so se pri ameriškem Indianu odločili, da bodo žličko športnosti vgradili tudi v njihov vstopni kruzer Chief.
Tako se bo družini modelov Chief pridružil še Chief Sport, ki bo imel za razliko od različice Dark Horse, spredaj vgrajeno Kayabino USD vilico, dvojno kolutno zavor, Brembove čeljusti z radialnim vpetjem, zadaj pa bo čepel na Fox-ovih amortizerjev z 25-milimetrov daljšim hodom.
Na račun drugačnega vzmetenja bo dno motocikla, skupaj s stopalkami za noge za odtenek bolj oddaljeno od tal, kar v teoriji in praksi pomeni tudi sposobnost večjih nagibov. No, če smo povsem natančni so pri Indianu deklarirali nagib do 29,5˚, kar je samo za eno stopinjo več, kot pri standardnemu modelu. Ni veliko, bo pa zaradi daljšega hoda vzmetenja zagotovo bolj udoben.
Čeprav se bo kitil z nazivom Sport, pa ta motocikel ne bo prav lahek, saj bo tehtal 311 kilogramov. Zračno hlajeni motor z delovno prostornino 1.890 kubičnih centimetrov razvije 88 'konjev' (65 kW), največji navor pa znaša konkretnih 162 Nm. Indian sicer slovi kot tehnološko eden izmed najbolj naprednih proizvajalcev kruzerjev, saj imajo njihovi modeli veliko sodobne opreme in funkcij med katerimi najdemo TFT zaslone, izklapljanje zadnjega motornega valja, tempomat, brezstični kontaktni ključ in podobno.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj