Od klasičnega cruiserja do ultimativnega potovalnika za izlete v dvoje, družina motociklov R 18 ponuja nekaj za vse okuse, vsem pa je skupen največji bokserski dvovaljnik znamke BMW.
Nemški avtomobilski in motociklistični proizvajalec BMW nikakor ni novinec v segmentu cruiserjev, saj je tam prisoten že desetletja, z nekaterimi najbolj prepoznavnimi modeli pa se je v ta segment zapisal kot eno najbolj prepoznavnih imen na tem področju. A z najnovejšim modelom, poimenovanim R18, so zagotovo naredili velik korak proti vrhu segmenta, vsaj v Evropi. In adutov, ki mu govorijo v prid, je kar nekaj.
Prvi je zagotovo njegov zračno hlajen agregat. Kar 1.802 kubika delovne prostornine ponuja ta dvovaljnik, kjer se valja gibljeta horizontalno v zračno hlajenih valjih s kromiranim pokrovom glave, vse to pa daje motociklu poseben karakter in zvok, razgaljena svetleča kovina pa ponuja občutek kakovosti in prestiža. Gre pravzaprav za največji bokserski agregat, ki so ga pri BMW-ju kadarkoli predstavili v svojih motociklih, ki moč na zadnje kolo prenaša preko kardanske gredi.
Enaka zgodba se nato nadaljuje tudi na preostalih delih motocikla, kjer skoraj ni sledov plastike, le obilica svetleče črnega jekla, kroma in usnja. Napis 'Berlin Built oziroma 'Narejen v Berlinu' ob tem le še dodatno slavi njegove nemške korenine in kakovost, ki ga odlikuje.
Seveda pa v svetu cruiserjev različni motociklisti od svojih dvokolesnikov zahtevajo in pričakujejo različne kvalitete in tako BMW ni predstavil le ene različice modela R18, pač pa kar štiri. In prav vse so že na voljo tudi v Sloveniji.
R18 – Za prave puriste
Začetek ponudbe tako predstavlja model R18. Motocikel čistih linij je namenjen tistim posameznikom, ki jim je pomembna zgolj prazna cesta in užitek, brez dodatkov v obliki stranskih kovčkov ali pa dodatnega sedišča na zadnjem blatniku. Tu ni niti vetrobranskega stekla, zaradi česar se bo zvok vetra še nekoliko bolj mešal z zvokom agregata, ki bo prihajal iz dveh zajetnih izpušnih cevi na vsaki strani motocikla.
R18 Classic – Uporabnost, a ne na račun klasičnega videza
Izvedba R18 Classic je namenjena posameznikom, ki od motocikla pričakujejo nekaj več uporabnosti, a ne na račun klasičnega videza. Njegovi najbolj prepoznavni elementi so tako klasična kolesa s kovinskimi naperami, povsem prozoren vetrobran in pa par stranskih kovčkov, obešenih na zadnji blatnik, nad katerim se nahaja tudi sedež, po zaslugi katerega bo lahko vožnja z njim pravi užitek v dvoje.
R18 B – Lahko je povsem unikaten
Oznaka B je oznaka za 'Bagger'. Če izvedba Classic piha na dušo ljubiteljem stare šole, je R18 B namenjen tistim, ki obožujejo predelave in personalizacijo. A njegov videz je markanten že ob prihodu iz tovarne. Zaznamuje ga namreč aerodinamično oblikovano vetrobransko steklo z masivnim okvirjem žarometa, aerodinamična podoba pa zaznamuje tudi zajeten dvojni sedež in zadnja kovčka. Vaša naloga je le, da izberete barvno kombinacijo – še posebej opazen bo v tovarniški kombinaciji temno vijolične in srebrne barve. Hkrati navdušuje tudi z različnimi tehnološkimi rešitvami, med katerimi je velik LCD zaslon infozabavnega sistema, del katerega je ozvočenje slovitega britanskega proizvajalca kitarskih ojačevalcev Marshall
R18 Transcontinental – Ultimativni potovalnik
Dolge odprte ceste kar kličejo po tem, da se mu v dvoje pridružite na Transcontinentalu. Vrh ponudbe modela R18 je namreč ustvarjen za tovrstne poti v dvoje, saj bo vaša soptnica (ali sopotnik) potoval prav tako udobno kot vi sami. Za razliko od izvedbe R18 B namreč ponuja tudi zajeten zgornji kovček, opremljen z udobnim naslonjalom za hrbet. Hkrati ponuja tudi posebno vetrno zaščito za kolena spredaj, zaradi česar boste lahko brez težav prevozili tudi več 100 kilometrov na enkrat. 24 litrov velik rezervoar za gorivo vam bo pri tem zagotovo v pomoč.
Vsi štirje motockli družine R18 pa so na voljo tudi pri domačem zastopniku motociklov znamke BMW. Njihovo posebno ponudbo si lahko ogledate na tej povezavi.