Trenutno največji Suzukijev maksi skuter Burgman 400 je za letošnjo sezono deležen prenove. Odslej usklajen s standardom Euro5 in novimi LED žarometi.
Suzuki Burgman 400 je v svoji aktualni obliki star znanec motorističnih revij in katalogov, kljub temu, pa se tisti kupci, ki prisegajo na udobje domačega kavča, zanj še vedno zelo radi odločijo. Suzuki pač ima tisto nekaj, kar drugi nimajo.
Predvsem ekološke zaostritve so botrovale temu, da so pri Suzukiju za letos in še nekaj prihodnih let, osvežili ta priljubljen skuter. Tako ima odslej nov bat, nove injektorje in nov katalizator, nova pa je tudi glava motorja v kateri sta odslej dve vžigalni svečici. Kot kaže so spremembe kljub nekoliko naprednejši tehniki zahtevale tudi žrtve. Odslej ima Burgman 400 okroglh 30 'konjev', kar je za enega konja manj kot doslej. Hkrati je tudi težji in po novem namesto 215 tehta 218 kilogramov.
Verjetno izgubljenega konja ne bo nihče posebej pogrešal, še zlasti pa ne zato, ker je Burgman odslej atraktivnejši in bolje opremljen. Dobil je LED razsvetljavo, serijski sistem proti zdrsu (izklopljiv) in nov sistem zagona motorja Easy Start System. V praksi to pomeni, da pri vžigu tipke zaganjača ni potrebno držati, pač pa zadostuje samo kratek pritisk.
Serijsko je opremljen tudi s potovalnim računalnikom, nastavljivo ledveno oporo in 12-voltno vtičnico v predalčku za rokavice in drobnarije.