Suzuki V-Strom 1050/XT (2020) - dve različici, dvakrat 'fer' cena

Ker vemo, da ob pogledu na prenovljenega velikega V-Stroma ne morete ostati hladni, vam prvi povemo, koliko stane.

Dolgo pričakovanega novega velikega V-Stroma so pri Suzukiju zapakirali v privlačen neo-retro dizajn. Če vas spominja na model DR-BIG to vsekakor ni naključje. Čisto prvi 'kljunaš' se je namreč v zgodovino zapisal kot izjemen motocikel. In če so pri Suzukiju z modelom Katana pričeli z idejno reinkarnacijo svojih slavnih modelov, je jasno, da drugo poglavje zgodbe pripada V-Stromu.

Novi V-Strom 1050/XT z vidika mehanike ne prinaša drastičnih sprememb, a na drugi strani z ravno pravšnjo mero modernizacije v razred prinaša dovolj svežine, da zanj lahko zapišemo, da gre za eno izmed največjih novosti letošnjega modelnega leta.

Priznati je potrebno, da je Suzuki V-Strom s svojo dizajnersko prenovo praktično čez noč postal eden izmed motociklov z izjemno izrazito vizualno identiteto, kar mu še kako zelo štejemo v dobro. Seveda ni prepoznaven samo na račun ostrega kljuna nad katerim se bohoti oglat LED žaromet, pač pa tudi po zaslugi belo-rdeče in rumeno-modre barvne kombinacije.

Kot rečeno, tehnika v primerjavi s predhodnikom ni bistveno drugačna, vseeno pa motor, ki ohranja delovno prostornino 1.037-kubičnih centimetrov, po zaslugi reprogramiranja in novih odmičnih gredi, namesto 101 'konja' sedaj razvije nekoliko bolj konkretnih 107 'konjev'. Največji navor ostaja enak (101 Nm), pri tem pa je konkretno spremenjena njegova krivulja. Čeprav je v vseh motornih režimih navora v povprečju več, pa je vrh krivulje navora in moči dosežen pri višjih vrtljajih. V praksi bi to moralo pomeniti, da se novi V-Strom pri nižjih vrtljajih obnaša podobno kot predhodnik, pri višjih pa bo bistveno bolj odločen. Vsi tisti, ki smo V-Stroma vozili, bi morali na podlagi teh podatkov vedeti, da je novi V-Strom motocikel s prekleto veliko duše.

Okvir, nastavljivo vzmetenje in zavorni sistem ostajajo enaki, povsem novo pa je krmilo nad katerim je prav tako nov LCD zaslon z USB vtičnico. Serijsko je opremljen s sistemom proti zdrsu, model XT pa še z Boschevo 6-smerno inercijsko platformo, ki omogoča nadzor pri vožnji po strminah in pametni ABS.

Različica XT ima tudi po višini nastavljiv sedež, dodatno 12-voltno vtičnico, platišča z žičnatimi naperami, zaščito motorja, ščitnike za roke ter enostavno nastavljiv vetrobran (pri osnovni različici s pomočjo orodja).

Novi V-Strom je že na voljo pri pooblaščenih prodajalcih. Za osnovno različico bo potrebno odšteti 11.990 EUR, za bolje opremljeni model XT pa 13.490 EUR.

Pri slovenskih prodajalcih pa je še vedno na voljo nekaj zdaj že starejših modleov DL 1000, ki pa so zdaj na voljo po znižanih cenah:

DL1000                            11.490 EUR
DL1000 Adventure         12.490 EUR

DL1000 XA                       11.990 EUR
DL1000 XA Adventure   12.990 EUR

Adventure paket vsebuje:
- 2 ALU stranska kovčka SW Motech z logotipom SUZUKI (srebrna ali črna barva)
- ALU Top case SW Motech z logotipom SUZUKI (srebrna ali črna barva)
- centralno stojalo

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel