Skupno je Triumph pripeljal v Milano 4 novosti, vse pa so namenjene za vožnjo po brezpotjih.
Prvi dve novosti sta manjša Tiger 800 XC in Tiger 800 XR ...
Triumph nadaljuje že več kot 80 let trajajočo linijo družine Tiger z modeloma 800 XC in XR. Posledično gre za dve izmed najbolj pričakovanih novosti znamke, ki v novi generaciji vsebujeta več kot 200 nadgradenj motorja in šasije. Za pogon bo tako skrbel prenovljeni 800-kubični trivaljni motor, novost, ki jo bodo vozniki na terenu najbolj cenili, pa je krajša prva prestava, ki bo pripomogla k lažjim pospeškom in večji stabilnosti. Motorno elektroniko bo sicer mogoče prilagajati, na voljo bo šest programov, vključno z novim Off road pro. Med drugimi novostmi, ki so jih pri Triumphu namenili za oba manjša Tigra, so še nov barvni zaslon na armaturni plošči, žarometi, ki v celoti svetijo v LED-tehniki, nadgrajen tempomat in pa lažji ter še nekoliko bolj odprt izpušni sistem.
… drugi dve pa večja Tigra z oznakama 1200 XC in 1200 XR
Tiger 1200 XC in Tiger 1200 XR sta plod štiri leta dolgega razvoja, v tem času pa so predelali skoraj vse komponente motorja. Ta zdaj tehta 10 kilogramov manj, predvsem na račun lažjega pogonskega agregata, šasije in izpuha. Motor sicer po novem premore 141 'konjskih' moči, za zaviranje pa skrbijo 4-batne zavore proizvajalca Brembo. Med tehničnimi novostmi na drugi strani poleg tistih, ki bodo na voljo v modelih 800 XC in XR, Angleži izpostavljajo žaromete, ki imajo po novem funkcijo svetenja v ovinek Triumph Adaptive Cornering Lighting, brezstični ključ za vžig in pa sistem za prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke.
Jure Šujica
Foto: Triumph