Triumph bo v letu 2024 pričel s prodajo svojega modela Daytona 660, s katerim vstopa v segment športnikov, ki so prvenstveno namenjeni cesti.
S ceno, ki bi morala znašati okrog 10.000 evrov, se bo tako Triumph tudi v segmentu športnikov postavil ob bok uveljavljenim modelom kot so Yamaha R7, Honda CBR650R, Aprilia RS 660 in Kawasaki Ninja 650.
Trivaljnik bo prepoznavni znak
Jasno, od omenjenih se bo še najbolj razlikoval po svojem trivaljnem motorju, ki bo razvil 69 kW (93 konjev) zaradi katerega bo, kot pravijo pri Triumphu, bistveno bolj fokusiran na uporabnost predvsem na cesti.
Trivaljni motor si bo Daytona 660 delil z že znanima 'price performance' modeloma Trident 660 in Tiger Sport 660, okvir, podoba in druge komponente pa bodo seveda bližje slečenemu dvojčku Tridentu.
Prilagojen motor in elektronika
Ker je Daytona 660 vendarle na pragu razreda supersport so seveda temu primerno prilagodili tudi motor in njegovo elektroniko. Namesto enega ima tako Daytona tri ločena grla vbrizga za vsak valj posebej, drugačni pa so tudi izpušni ventili, odmične gredi, bati in oblika izgorevalnih komor. Navkljub vsem spremembam pa podoba motorja ostaja enaka kot pri modelih Trident in Tiger Sport.
Zadržano pri asistenčnih sistemih
Zaradi športnejše ergonomije in boljše aerodinamike so v prid doseganja večjih hitrosti 'podaljšali' tudi prestavna razmerja. Čeprav tudi v tem razredu napredna elektronika postaja skorajda obvezna, pa pri tem modelu Triumph ni pretiraval. Na krovu bo tako prisoten standardni ABS, kar pomeni, da vsaj zaenkrat Daytona 660 ne bo opremljen z naprednimi IMU enotami, ki bi omogočale delovanje funkcij, kot so cornering ABS in sistem proti zdrsu.
Preberite še: S Škodo Fabio v bazen (VIDEO)
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Tilen Artač