Triumph TIger Sport 660X - največji posebnež v razredu ekonomičnih crossoverjev!

14. 10. 2021 | Matjaž Tomažič
Deli

Triumph je na osnovi vstopnega modela v svet trivaljnih motorjev Tridenta, pripravil še crossover različico Tiger.

V razredu, kjer se na tronu drenjajo Yamaha Tracer 7, Kawasaki Versys 650 in Honda NC750X, bo novi Tiger Sport 660 gotovo največji posebnež.

Ekonomični razred crossover motociklov je področje, ki ga z izjemo BMW-ja evropski proizvajalci šele dobro osvajajo. Medtem ko je Aprilia  vanj pravkar vstopila z modelom Touareg 660, Ducati že nekaj let poizkuša s svojim Scramblerjem Desert Sled. Družbi se bo prihodno sezono pridružil še Triumph, ki bo med vsemi zagotovo tudi največji posebnež.

Morda res ne bo izstopal po moči, bo pa med vsemi edini s trivaljnim motorjem, poleg Aprilie pa bo tudi najbolje opremljen motocikel v tem razredu. No, predvidevam, da bo izstopal tudi s svojo ceno, a ekskluziva z otoka je bila vedno nekoliko dražja od 'konfekcije' z vzhoda. Omeniti velja še relativno dolge servisne intervale, saj so ti predvideni na vsakih 16.000 kilometrov oziroma enkrat letno.

Torej, novi najmanjši Tiger, Tiger Sport 660X bo imel jekleni okvir, za vzmetenje pa so poskrbeli pri Showi. Prednja vilica bo v izvedbi USD, zadnji amortizer pa bo omogočal nastavljanje prednapetosti. Motor bo tako kot pri Tridentu razvil za ta razred povsem solidnih 60 kilovatov (81 'konjev') pri 10.250 vrtljajih v minuti, kar je več kot ponujajo japonci, vendar hkrati praktično enako kot evropska konkurenca.

Serijsko bo opremljen z dvema motornima mapama, protizdrsno sklopko, sistemom proti zdrsu, LED žarometi, TFT zaslonom in avtomatskih izklopom smerokazov. Navkljub vsej našteti opremi bo pripravljen za vožnjo tehtal lahkotnih 206 kilogramov, s čimer se uvršča v zlato sredino razreda. No, maso boste lahko tudi konkretno povečali saj je Triumph napovedal tudi 40 kosov originalne dodatne opreme, med katerimi se bo večina kupcev najverjetneje in brez izjeme odločila za set potovalnih kovčkov.