Po treh letih na tržišču je Ducatijev Streetfighter V4 rahlo prenovljen, hkrati pa je postal še žlahtnejši, predvsem pa pripravljen na duel, ki mu ga je napovedal BMW s svojim M1000 R.
Rahle spremembe, ki so jih za sezono 2023 pripravili pri Ducatiju bi morale biti dovolj, da se bo Streetfighter, še posebej v različici S in SP lažje spopadel z bavarskim M1000 R. Spremembe so večjem delu zelo podobne tistim, ki jih je bil za letošnjo sezono deležen model Panigale V4. Vizualno to predstavlja predvsem za 1 liter večji rezervoar (17 litrov), ki ponuja tudi več opore pri zaviranju. Nekoliko so spremenili tudi ciklistiko, kar nekaj pozornosti pa je bilo posvečene elektronike. Tako so vsi elektronski sistemi izboljšani, malenkostno pa so spremenili tudi motorno elektroniko. Vse mejne vrednosti novega modela tako ostajajo nespremenjene (208 konjev), na voljo pa bodo štirje načini razvijanja moči. Izboljšana sta tudi dežni program vožnje in elektronski sistem za zaviranje z motorjem, napredejši je quickshifter za konec pa so osvežili še grafiko TFT zaslona. Ducati je prisluhnil tudi lastnikom in izboljšal sistem odvajanja vročega zraka.
Medtem ko osnovni Streetfighter V4 tehta 201,5 kilogramov, bo žlahtenjši model z oznako S, ki ima polaktvno Ohlinsovo vzmetenje, kovana Marchesini platišča, lažjo Li-Ion baterijo, tehtal 197,5 kilogramov.
Na najvišji stopnički je seveda še tretji izmed trojčkov. Ta nosi oznako SP2, ki ima še lažja karbonska platišča, karbonski blatnik in krilca, tehtnica pa pokaže še za kilogram manj kot pri modelu S. Model SP2 ima tudi zmogljivejše Brembove zavorne čeljusti. Le te so za doplačilo na voljo tudi pri osnovnem modelu in različici S, za vse tri pa so pri Akrapoviču pripravili tudi izpušni sistem, ki pa bi ga skorajda morali imeti. Z remek delom iz Ivančne Gorice boste namreč moč svojega Streetfighterja povečali na 220 'konjev', hkrati pa ga boste olajšali še za 5 kilogramov.