Vrača se legendarna Ninja - čistejša je, kaj pa moč?

Pri Kawasakiju so očitno zelo dobro potipali trg, sicer gotovo ne bi svoje legendarne Šestke očistili do te mere, da je odslej skladna s standardom Euro5.

Potem, ko se je v športnem segmentu srednje kategorije v zadnjih letih nanizalo nekaj zelo uspešnih motociklov s približno 100 'konji' (73 kW) moči, so se pri Kawasakiju odločili, da bodo v razredu naredili red in evropskim kupcem znova ponudili model Ninja 636.

Po novem bo Ninja 636 še bolj atraktivna od svojega predhodnika, dobila je nov sprednji del in nova bočna oklepa. Aerodinamika je seveda temeljito dodelana, popolnoma nov pa je tudi LED žaromet. S pametnim telefonom se bo mogoče povezati na 4,3-palčni zaslon. V primerjavi s predhodnikom so izboljšali tudi zavorni paket ter seveda tudi vzmetenje. Na slednjega se je podpisala Showa, sprednja vilica pa je iz vrhunske serije SFF-BP. Vsaka Ninja 636 bo imela tudi serijski quickshifter.

Motor bo po novem pri 13.000 vrtljajih razvil 124 'konjev' (91 kW), kar je za šest konjev manj kot zadnja generacija, ki se je prodajala v sezonah 2019 in 2020. Uskladitev s standardom Euro5 je bila dosežena na račun bolj restriktivnega izpušnega sistema in spremenjenih odmičnih gredi. Masa motocikla je kljub spremembam ostala skorajada na enaki ravni, saj bo Ninja po novem tehtala 198 kilogramov (prej 196).

Poleg tega, da so motor uspešno očistili pa so mu dodali tudi 3 programe vožnje, vozniku pa je na voljo tudi četrti individualni program, ki si ga bo lahko oblikoval oziroma nastavil po svojih željah.

Novi Kawasaki Ninja spada v modelno leto 2024, kar pomeni, da bi morali biti prvi primerki na voljo proti koncu letošnjega oziroma na začetku prihodnjega leta.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol