Vračajo se mokre sanje mulcev iz 90-ih let - Italjet Dragster

19. 10. 2019 | Matjaž Tomažič
Deli

Trdim, da smo bili mulci, ki smo svoje prve motoristične kilometre doživljali v začetku 90-ih let, še zadnja generacija mladincev, ki smo za rep ujeli zlato dobo motociklizma.

Namreč, takrat so 125-kubični dvotaktni motocikli skoraj dobesedno leteli in vsak serijski 50-kubični skuter je kljub temu, da tega sicer ne bi smel, brez težav dosegal hitrosti okrog 70 kilometrov na uro.

Takrat so za najboljše skuterje veljali Aprilia SR, Piaggio NRG, Gilera Runner, Peugeot Speedfight, vseeno pa smo vsi obnemeli, ko je Italjet predstavil svojega futurističnega Formula 50. Klasično prednjo vilico je takrat zamenjala sprednja horizontalna nihajka, imel je aluminijast pokrovček za gorivo kot pravi motocikli, dizajn je bil za tiste čase nepojmljiv, še posebej pa je privlačilo dejstvo, da so bili ti Italjeti prisotni povsod, kjer je to nekaj veljalo. V boksih Formule 1,  na pomolu v Monaku..., a kaj ko je bil Formula 50 takrat tako zelo drag. Lahko smo si ga samo zelo močno želeli. Bilo je nekaj privlačnih in zanimivih omejenih serij, večina pa se vas bo spomnila modela Williams Edition.

V poznih 90-ih letih je Italjet ljubitelje skuterjev še bolj vznemiril z modelom Dragster, ki je bil v bistvu naked med skuterji. Razgaljen cevni okvir je bil obarvan v rumeno ali rdečo barvo, nenavadna prednja vilica pa je bila tudi nastavljiva, kar je še danes nepredstavljivo za skuterje razreda do 200-kubičnih centimetrov.

Vsi otroci, ki kot odrasli postanejo bogati, imajo te lastnosti

In veste kaj? Pri Italjetu pravijo, da se bo Dragster kmalu vrnil. Oblikovno prenovljenega in tehnično močno posodobljenega bodo predstavili v Milanu na salonu Eicma.

Ker se razredu 50-kubičnih skuterjev vsaj domnevno zaradi vse bolj strogih okoljevarstvenih predpisov ne piše najbolje, bo nova generacija Dragsterja sprva na voljo v treh, prostorninsko nekoliko večjih, različicah. Motorji bodo imeli prostornino 125, 150 in 200-kubičnih centimetrov, vsi pa bodo štiritaktni in tekočinsko hlajeni. Motorji omenjenih dimenzij bi že lahko bili zagotovilo za zelo živahne zmogljivosti.

Mogoče, pa si bo kateri izmed nas, mulcev iz 90-ih, svojega Dragsterja končno privoščil zdaj.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"