Yamaha je predstavila prenovljenega MT-10, s katerim bo v razredu power naked motociklov ponovno ulovila stik s trendi in najboljšimi.
Yamaha MT-10 ni pravzaprav nič kaj dosti drugega kot slečeni R1, že to dejstvo pa samo po sebi govori o tem, da gre za hudičevo oster motocikel. V leto 2022 bo MT-10 zapeljal še nekoliko bolj slečen in z več motorne moči.
Yamaha MT-10 je eden tistih naked motociklov, ki je bil navkljub svojim zmogljivostim med najbolj slečenimi v svojem razredu. To seveda pomeni minimalistične bočne usmernike zraka in minimalistično masko, po novem pa bo plastik še manj. Že prej se je ta motocikel ponašal z dvojnim LED žarometom in ta seveda ostaja, vendar v nekoliko drugačni obliki in zdaj še z dodatnim sredinskim dnevnim žarometom.
Vizualnih sprememb je bila deležna tudi zadnja LED luč, vseeno pa se zdi, da bodo v oči najbolj bodli novi in večji bočni usmerniki zraka na začektu sesalnega sistema.
Verjamemo, da se bodo okrog nove podobe Yamahe MT-10 kresala zelo različna mnenja, manj prostora za kritike pa je motoristom Yamaha prepustila na področju moči. Po novem bo štirivaljnik z asimetričnim vžigom pri 11.500 vrtljajih razvil 166 'konjev' (122 kW), kar je za slabiih 6 'konjev' več kot prej. Nov bo tudi izpušni sistem, serijski bo dvosmerni quickshifter, serijski pa bo tudi elektronski varnostni paket s tempomatom in senzorjem nagiba, ki bo pripomogel še k bolj učinkovitemu delovanju vseh varnostnih sistemov. Kot se ob prenovi v teh časih spodobi, bo MT-10 dobil tudi nov barvni TFT zaslon.