Yamaha TMax (2022) - je to še vedno sedma, ali morda že osma generacija?

20. 11. 2021 | Matjaž Tomažič
Deli

Od temeljite prenove, ki je Yamahi TMax prinesla cel kup nove tehnike in tudi večji dvovaljni motor mineva šele dve leti, kljub temu pa tokratna osvežitev prinaša lepo bero novosti.

Če smo bili doslej vajeni, da so se modeli TMax na trgu bolj ali manj nespremenjeni obdržali od 3-4 leta, vmes pa so bili le redko deležni kakšnih manjših kozmetičnih osvežitev, je zgodba pri sedmi generaciji precej drugačna.

Kot rečeno, pri Yamahi so se odločili, da bodo dokončali tisto, kar so sicer odlično naredili pred dvema letoma in se lotili temeljite prenove njihovega zastavonoše v razredu skuterjev, modela TMax.

Novi TMax bo sicer ohranil glavnino tehnike, z novim dizajnom in drobnimi dodelavami pa bo ponujal še več prestiža in športnih užitkov. Pregovorno najbolj športni maksi skuter bo tako v sezono 2022 zapeljal na novih platiščih, na novo pa bo konfigurirano tudi vzmetenje. To bo sedaj še za odtenek bolj čvrsto, poleg tega pa bo nekoliko bolj športna tudi ergonomija, saj bo zaradi nižjega krmila voznik nagnjen nekoliko bolj naprej. Temu primerno so spremenili tudi sedež in predel za noge, kot pravijo pri Yamahi pa omenjene spremembe skupaj zagotavljajo več občutka na sprednjem delu skuterja.

Poslovila se je tudi klasična povezava ročice plina s sistemom elektronskega vbrizga, odslej bo namreč TMax serijsko opremljen s sistemom 'ride by wire'. Motor ostaja nespremenjen, kar pomeni, da bo s svojimi 48- konji (35 kilovati) še naprej omogočal vožnjo s kategorijo A2.

Četudi zunanja podoba morda spominja na akutalni model pri Yamahi poudarjajo, da so vizualno spremenjeni prav vsi elementi plastičnega oklepa, vsa razsvetljava pa je izdelana v LED tehniki. Na vrhu seznama novosti pa se znajde popolnoma nov barvni TFT zaslon, ki je jasno povezljiv s pametnim telefonom in bo za doplačilo ponujal tudi možnosti nadgradnje in prikazovanja Garminove navigacije. Preostanek bogate opreme ostaja nespremenjen, na seznamu te pa se najde varnostna elektronika, brezkontaktni ključ, ročno nastavljiv vetrobran in ves ostali prestiž in udobje, ki smo ga pri TMaxu navajeni.  Še več udobja, na primer električno nastavljiv vetrobran, ogrevane ročice, ogrevan sedež, tempomat in nekaj dizajnerskega okrasja pa bo na voljo pri modelih Tech Max.

Ker letos mineva tudi 20 let od predstavitve prvega TMaxa je odločitev, da bo model 2022 na voljo tudi v skoraj enaki svetleči rumeni barvi, kot je bil model prve generacije v letu 2001.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?