Yamaha Tenere je brez dvoma tisti motocikel, ki je v letu ob prihodu na trg leta 1983 na v razredu motociklov za vztrajnostne terenske dirke in podvige začrtala nov razred - Adventure.
Da je Yamaha Tenere sploh ugledala luč sveta je bilo potrebno dvoje. V prvi vrsti je za to zaslužen Jean-Claude Olivier, ki ga je gnala neusahljiva dirkaška strast in želja po avanturi. Kot drugo, pa je bilo nujno, da je k uresničitvi projekta pristopil tudi nekdo, ki je bil vse skupaj sposoben financirati. Ker je Yamaha takrat nastopala tudi na reliju Pariz-Dakar, ne čudi, da je prava domovina Tenereja postala Francija. Tam so jih namreč prodali več kot tretjino.
Čeprav Yamaha z modelom Tenere nikoli ni zmagala na tej prestižni dirki, pa so njihove dirkaške specialke postale sinonim za najboljše, kar lahko ljubitelji motociklov iz razreda adventure dobijo pri trgovcih.
Aktualni model, test tega motocikla si lahko preberete v aktualnem Avtomagazinu, to fascinantno zgodbo nadaljuje več kot odlično, za tiste, ki se radi spominjajo začetkov, pa so pri Yamahi pripravili posebno serijo Rally Edition.
Najprej boste seveda opazili popularno ''Speedblock'' grafiko, ki kopira motocikle, ki so leta 1983 nastopili na reliju Dakar. Poleg barve pa so poskrbeli še za nekaj več dirkaškega pedigreja, tako so na primer namestili še močnejši ščitnik motorja, dodali 20 milimetrov višji sedež in Akrapovičev izpušni sistem.
Da je Yamaha Tenere 700 Rally Edition še posebej skrojena za avanturo pa nakazujejo tudi gumijasti nasloni na rezervoarju in ročice v stilu off-road motociklov. Sama tehnika za zdaj ostaja enaka kot pri standardnem modelu.
Yamaha je ta model v svet pospremila s čudovitimi fotografijami, kjer se novinec nahaja na idiličnih lokacijah v družbi svojega prednika iz leta 1983.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem