Yamaha XSR 900 se je s svojim zmogljivim trivaljnim motorjem kupcem priljubila praktično takoj po prihodu na trg leta 2016. In če je v prejšnjem desetletju s svojo podobo slavila 70-ta leta, se bo v tem desetletju zgledovala po 80-ih.
Od predstavitve prvega XSR 900 do danes se je tudi na področju Yamahinih trivaljnikov zgodilo precej novega. Za začetek so mu lani za 42-kubičnih centimetrov povečali delovno prostornino, ki zdaj meri 889-kubičnih centimetrov, moč pa je iz prejšnjih 115 zrasla na 119 'konjev' (87 kW). Še več učinka kot večja moč je prinesel večji navor (prej 87 Nm, zdaj 93 Nm), ki je na voljo pri kar 1500 vrtljajih prej.
Z modelnim letom 2022 bo torej novega XSR 900 poganjala nova različica trivaljnika, poleg tega pa bo dobil tudi nov aluminijast okvir. Prav ta nov okvir je eden od razlogov, da so se pri Yamahi odločili, da bodo vizualno podobo skrojili v stilu 80-ih let, saj je ravno v tistem času debitiral njihov okvir Deltabox, ki je do neke mere premešal tudi karte v prvenstvu GP 500. Ker je XSR 900 v primerjavi z 'baznim' modelom MT-09 spredaj precej nižji, sedež pa je pomaknjen nekoliko bolj nazaj, so za več stabilnosti podaljšali tudi zadnjo aluminijasto nihajko.
Sodeč po tovarniških specifikacijah bo novi model, kljub temu, da bo serijsko opremljen z nekaj več varnostne elektronike (ABS, senzor nagiba, sistem proti zdrsu, sistem proti dvigu prednjega kolesa, tempomat), z maso 193 kilogramov za 2 kilograma lažji od predhodnika. Večino prihranka na masi je potrebno pripisati za 700 gramov lažjim platiščem.
Medtem ko prednji LED žaromet ohranja okroglo obliko je prejšnji okrogli LCD zaslon zamenjal modernejši in oglati barvni TFT zaslon. Zunanjo podobo so v stilu 80-ih let zaključili še z obliko rezervoarja za gorivo, na voljo pa bo v modri in črni barvi.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del