Yamaha je namreč za prihodnjo sezono na osnovi modela XSR 900 pripravila različio GP, ki s svojim poloklepom in pokorovom zadnjega sedeža skoraj do potankosti spominja na dirkalne motocikle iz sredine 80-ih let. Tisti, ki se teh motociklov še spominjate, boste v novem XSR 900 GP vsekakor videli veliko povezav z modeli TZR in FZR.
Jasno, povezava s preteklostjo je zgolj navidezna, saj se v XSR 900 GP skriva moderna tehnika. Tako je so minimalistična svetila izdelana v LED tehnologiji, trivaljni motor pa razvije zelo živahnih 119 'konjev', poleg tega pa je XSR 900 GP tudi prvi Yamahin retro motocikel s quickshifterjem tretje generacije. Serijsko bo dodan tudi tempomat in seveda sistem proti zdrsu. Nov je tudi TFT zaslon, ki ima bogatejšo grafiko in možnost povezovanja s pametnim telefonom.
V primerjavi s standardnim XSR 900 je spremenjena tudi ergonomija. Dvodelno krmilo je nekoliko nižje, stopalke so pomaknjene bolj nazaj in višje.
Preberite še: Najbolj 'odtrgana' Multistrada doslej - Multistrada RS, motor iz Superbike in ne bo jih veliko
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor