Medtem, ko je bila Yamaha iz evropskega tržišča zaradi standarda Euro5 prisiljena umakniti nekatere 50 in 125-kubične skuterje, je alternativa bencinskim modelom praktično že pripravljena.
Tako se nam obeta skorajšnji prihod modelov za katere se bo marsikomu zazdelo, da jih je nekje že videl. No, v bistvu jih tudi je. Prvi model temelji na konceptu E02 iz leta 2019, Yamaha pa naj bi ga ponudila predvsem velikim shemam 'scooter sharinga' v svetovnih in evropskih metropolah. Trenutno njegovo končno ime še ni znano, a ptički čivkajo, da bi bila imena lahko podobna imenom mest, v katerih bi se te Yamahe uporabljale. O tem, ali bodo ti skuterji namenjeni tudi posameznikom pa pri Yamahi trenutno še molčijo. (slika zgoraj)
Prišel pa naj bi tudi električni Neo's, katerega končna različica in podoba bo predstavljena v kratkem. Kot njegov bencinski predhodnik tudi električni Neo's ohranja mere kompaktnih skuterjev iz razreda 50 in 125 kubičnih centimetrov. Seveda enako velja tudi za zmogljivosti. (slika spodaj)
Poleg realizacije lastnih idej, pa pri Yamahi tesno sodelujejo tudi z znamkami kot so Fantic in Minarelli, s katerimi pripravljajo zanimive križance med mopedi in električnimi kolesi. Kaj več o tem zanimivem križancu bomo izvedeli v kratkem, znano pa je, da bi se moral dobro znajti na zelo različnih terenih.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del