Zerove novosti za leto 2019

Američanom je treba priznati, da so pri oranju ledine na področju električnih vozil med najbolj drznimi. Na štirih kolesih s Teslo, na dveh pa z Zerom.

24. 10. 2018

Ameriški Zero je tudi za prihodnje leto pripravil drobne izboljšave za svojo celotno ponudbo električnih motociklov. Najbolj konkretno se je lotil modela iz razreda 'dual sport', torej modela DS in DSR. Slednji predstavlja vrhunec ponudbe tega proizvajalca, od standardnega DS-a pa ga ločijo velik vetrobran, 12-voltna vtičnica, ščitniki za roke in zaščita osrednjega predala, torej tam, kjer je pri bencinskih motociklih po navadi nameščen rezervoar za gorivo. Za še nekaj dodatnega doplačila bo na voljo tudi model s tremi potovalnimi kovčki.

Vsi modeli bodo od leta 2019 bogatejši za sistem, ki ob mirovanju ohranja baterijo in ji tako podaljšuje življenjsko dobo. Model DSR ima baterije s kapaciteto 14,4 kilovatne ure, kar bi moralo zadoščati za dobrih 160 kilometrov avtonomije. Največja moč motorja znaša 52 kilovatov, konstantna delovna moč, s katero lahko DSR vzdržuje potovalno hitrost 145 kilometrov na uro (maksimalna hitrost je 158 km/h), pa znaša 22 kilovatov. Vseskozi je na voljo 146 njutonmetrov navora, zato menimo, da je bojazen, da DSR ne zmore biti poskočen motocikel, odveč.

Novost v ponudbi se je pojavila tudi na začetku razreda 'dual sport', kjer se bo po novem pojavljal model DS 7,2, ki je tehnično sicer enak standardnemu DS, le da ima prepolovljeno kapaciteto baterij, kar nakazuje številčna oznaka modela. S 'polovičnim' paketom baterij je avtonomija zmanjšana na slabih sto kilometrov, masa je s 187 padla na 144 kilogramov, manjša pa je tudi končna hitrost, ki znaša 139 kilometrov na uro. Če se tudi sami sprašujete, v čem je smisel manjšanja zmogljivosti in avtonomije, je odgovor v resnici zelo preprost. Zaradi cene. A o tem, koliko cenejši bo 'polovični' Zero, za zdaj še ni podatkov.