Če že morate jesti med vožnjo, je treba to početi previdno, precej bolj varno pa je ustaviti in se v miru posvetiti tolaženju želodca.
V vrvežu delovnega vsakdana med posameznimi obveznostmi pogosto na hitro kaj pojemo kar v avtu, nekateri vozniki se niti ne ustavijo. Čeprav ni jasne prepovedi uživanja hrane med vožnjo, udeležba v cestnem prometu zahteva stalno previdnost in zbranost za volanom, kar pomeni, da je treba pozornost posvetiti predvsem prometu - in ne prigrizku v roki ali pred usti.
Vožnja mora biti prioriteta - ne prigrizek
Če je pozornost voznika usmerjena na prehranjevanje med vožnjo, lahko takšno početje hitro ogrozi druge udeležence v prometu. Seveda nikomur ne pride na misel, da bi za volanom na kolenih z nožem in vilicami rezal zrezek, a že plastične vilice v roki za nabadanje solate iz sklede na sovoznikovem sedežu so dovolj, da voznikovo pozornost in pogled odvrnejo od prometa.
Če je le mogoče - ob roki na volanu
Manjši prigrizki, kot sta sendvič ali žitna ploščica, so boljša in bolj praktična izbira, čeprav je vedno bolje imeti obe roki na volanu obe roki namesto le ene. Namreč, kapljajoča tatarska omaka ali rezina paradižnika, ki zdrsne iz hamburgerja, lahko sproži trenutek neprevidnosti, ko »lakotnik« pogleda navzdol na svoje hlače ali obleko, da bi videl, ali je tam kaj pristalo.
Če želite med vožnjo spiti nekaj tekočine, morate paziti, da steklenico odprete z eno roko in vam med pitjem ne zakriva pogleda (nekateri avtomobilisti so tudi za to ponudili rešitve, na primer Škoda). Še bolje so rešitve, ki ne zahtevajo navojnega odpiranja.
Idealno bi bilo, če bi bila steklenica čim manjša. No, ne glede na to, ali voznik je sendvič, odpira steklenico ali uporablja mobilni telefon, je odvrnitev pogleda od prometa tvegana že samo za sekundo. Pri 40 km/h lahko v tem času avtomobil prevozi več kot enajst metrov. Pri hitrosti 130 km/h je to na primer že več kot 35 metrov, opozarja nemško združenje GTÜ.
Perberite še: