Rabljen avto: Audi A6 (C6 2004-2011) - loterija

Popoln zadetek iz Ingolstadta je kilometrom in letom navkljub eden od prodajnih hitov na trgu rabljenih avtomobilov.

Kakorkoli ga obrnemo, ugotovimo, da je Audi A6 od vseh svojih vedno uspešnih predhodnikov podedoval vse, kar je podedovati moral. Odlično razmerje med dinamiko in udobjem, izredno visoko raven kakovosti in izdelave, dobre vozne lastnosti, odličen štirikolesni pogon ter varčne ali po želji tudi izredno zmogljive motorje. In kakorkoli ga seciramo, na vseh področjih ugotovimo, da gre za izreden avtomobil. No, malo vam mora biti tudi všeč, a nakup rabljenega je prava loterija. Zakaj?

A6 v primerjavi s prehodnikom ni le večji ...

Audi A6 s tovarniško modelno oznako C6 so izdelovali med letoma 2004 in 2011. Če vas spominja na predhodnika s konca prejšnjega tisočletja, se ne motite. Kar zadeva dizajn, gre za skorajda enak avtomobil, le novejši model C6 je nekoliko večji. Zrasel je predvsem v dolžino. A več kot na velikosti je v primerjavi s predhodnikom pridobil na področju tehnike. Tiste tehnike, ki jo voznik in sopotniki najbolj opazijo. V notranjosti je bil narejen velik oblikovni preskok, dobil pa je tudi sodobno upravljanje tako rekoč vseh sistemov prek ene same tipke na sredinski konzoli (MMI). V letu 2008 je doživel še obsežno zunanjo prenovo, dobil je sodobne LED-luči in se navzel linij, ki jih prepoznamo na najnovejših Audijevih modelih.


A6 je bil na evropskem trgu na voljo v dveh različicah – kot limuzina in karavan. Na Kitajskem poznajo tudi podaljšano limuzino, a ta na naše ceste ni nikoli zapeljala. Ne glede na vaša pričakovanja in zahteve bo A6 v okviru svoje motorne palete zadovoljil vaš okus. Motorna paleta namreč vsebuje, kar zadeva porabo, skromne štirivaljne motorje, ki potem rastejo prek šest in osem, vse do 10-valjnega bencinskega biturba. Ko govorimo o opremi in prestižu, je na voljo skorajda vse, le od vas je odvisno, koliko si lahko privoščite oziroma, če govorimo o rabljenih avtomobilih, koliko si upate.

Več tehnike - več možnosti, da gre kaj narobe

Na splošno vsak Audi A6 premore veliko opreme in veliko tehnike. Ta kombinacija pa s seboj prinaša veliko potenciala, da gre lahko kaj narobe. Na to mora tisti, ki kupuje rabljeni A6, vsekakor računati. Statistike sicer ne nakazujejo niti ne potrjujejo, da bi bil nezanesljiv, a ko vprašate lastnike, so nekateri nad njim navdušeni, nekateri pa preklinjajo dan, ko so ga parkirali pod domači nadstrešek.


Upoštevajte, da je pri avtomobilu iz tega razreda ne glede na število prevoženih kilometrov in njegovo starost dobro imeti pripravljene za kakšna dva tisočaka finančne rezerve. Sploh ni nujno, da jo boste potrebovali, a če tega ne zmorete, potem Audi A6 ni avtomobil za vas. Prav tako pozabite na Merecedesa razreda E, BMW-jevo petico ali kaj podobnega.

Kot rečeno, Audi A6 se lahko izkaže kot izredno zahteven za vzdrževanje ali pa izredno hvaležen in skromen avtomobil. Odvisno od horoskopa. Loterija.

In kaj gre lahko narobe?

Če začnemo pri tegobah, ki jih povzročajo elektronski pripomočki, računajte na to, da se lahko pojavijo težave pri delovanju parkirnih senzorjev, delovanju MMI-enote ter delovanju elektronske parkirne zavore. Redko odpovejo še kakšna tipala in različni moduli, ki uravnavajo delovanje motorja in vplivajo na porabo goriva.


Kar zadeva motorje, prav vsi sodijo med tiste, s katerimi je mogoče prevoziti več sto tisoč kilometrov. Pri dizlih z ročnim menjalnikom so se za problematične izkazali dvomasni vztrajniki, štirivaljni 2,0 TDI motorji prvih oziroma starejših letnikov pa so imeli pogosto težave z oljnimi črpalkami, injektorji in EGR-ventili. 2,7-litrski dizli so imeli težave s sesalnimi kolektorji, pri večjih trilitrskih dizlih pa je pametno preventivno menjati vodne črpalke. Za vse bencinske motorje je priporočljivo, da servisne intervale skrajšate na 15.000 kilometrov ter v okviru teh redno čistite saje s sesalnega kolektorja. Kdor maže, ta vozi, pravijo zadovoljni lastniki Audijev, zato imejte v mislih, da pravočasna menjava olja pri teh avtomobilih na dolgi rok prihrani marsikatero tegobo.

Samodejni menjalniki: Multitronic ali Tiptronic?

Ker je Audi A6 velik avtomobil, je velika tudi njegova masa, zato je treba po približno četrt milijona kilometrov računati na večje posege v podvozju; če je le mogoče, pa se odpovejte modelom z zračnim vzmetenjem, saj so okvare pogoste, popravila pa sakramensko draga. Avtomatski menjalniki so, če vprašate po delovanju, eni izmed boljših. Vendar, pozor, brezstopenjski Multitronici so v praksi nekoliko varčnejši, niso vendar pa se izkazali za najbolj zanesljive, zato je gotovo bolj primerna izbira Tiptronica. Še zlasti če boste za sabo pogosto vlekli težko prikolico. Ročni menjalniki pa z motorjem tvorijo odlično sožitje, sploh če je motor velik in močan.


Na kakšne 'brezzvezne' okvare z izjemo vratnih ključavnic lahko pri tem avtomobilu pozabite. Ob nakupu bodite pozorni na brezhibno delovanje vseh prezračevalnih funkcij ter gretja in hlajenja kabine.

Pozor: lepa notranjost morda skriva kilometre!

Ena od lastnosti Audija A6, ki je za lastnike dobra, za potencialne kupce pa pomeni veliko tveganje, je odlična notranjost nasploh. Izdelava je v bistvu popolna, materiali pa trajni in zelo dobro skrivajo realne kilometre avtomobila. Naj vas ne prepriča zgolj videz! Tehnično in navidezno popoln Audi A6 je lahko videti manj privlačen kot napol porušen model z opremo S-line in spuščenim podvozjem. Ker je bil avto prodajno zelo uspešen, je posledično velika tudi ponudba rabljenih. Zato bodite vztrajni in poiščite pravega. Ali pa igrajte na srečo.

Priporočamo:

  • bencinski motor 2.0 TFSI, 4.2 V8
  • dizelski motor 3.0 TDI

besedilo: Matjaž Tomažič · foto: Arhiv AM