Kabrioleti so bolj ranljivi kot avtomobili s trdimi strehami in so pogosto lahek plen vlomilcev in tatov.
Vožnja avtomobila z odprto platneno streho in vetrom v laseh je spomladi in poleti za marsikoga pravi adrenalinski užitek. Čeprav proizvajalci ne ponujajo več toliko modelov “zgoraj brez”, je samo na nemških cestah skoraj 2,2 milijona kabrioletov. Toda vsaka vožnja se enkrat konča in začne se iskanje parkirnega mesta. Da kabriolet ne bi postal lahek plen tatov, je treba parkiranju posvetiti nekaj pozornosti.
Največja nemška avtomobilska zavarovalnica vsako leto plača več kot 2,6 milijona evrov za ukradene kabriolete ali iz njih ukradene predmete. Navsezadnje lokacija in varnost parkirišča odločata, ali lahko zgornji del ostane odprt ali ga je treba zapreti. Lastniki avtomobilov z garažo, ki se lahko zaklene, lahko to skrb odmislijo, več previdnosti pa velja na podzemnih parkiriščih, ki so prosto dostopna.
Tam veljajo enaka pravila kot na cesti, pri kratkotrajnem parkiranju in če je kabriolet na očeh, lastnika, lahko streha ostane odprta, med večurnim parkiranjem pa jo je priporočljivo zapreti. Enako velja za potovanja v države, ki slovijo po pogostih krajah avtomobilov.
Vozniki kabrioletov v nobenem primeru ne smejo puščati torb, mobilnih telefonov ali podobnih predmetov v avtomobilu. Trajno vgrajeni ali pritrjeni deli, kot so vgrajena elektronika ali asistenčni ali infozabavni sistemi v vozilu, so načelno zavarovani z delnim kasko zavarovanjem. Če je eden od sestavnih delov ukraden, ima zavarovalnica skorja vedno pripravljeno vprašanje, kje in koliko časa je bil avto parkiran.
Če je streha med parkiranjem vedno zaprta, zavarovalna kritja ne bi smela biti pod vprašajem. Po drugi strani pa se mora vsakdo, ki pusti odprto streho in po nepazljivosti dovoli krajo avtomobila, soočiti s posledicami, da delno zavarovanje morda ne bo pokrilo celotnega obsega škode. Obstaja tudi zelo praktičen razlog za zapiranje kabrioletske strehe pri parkiranju - sedeži, oprema in vse ostalo je zagotovo zaščiteno pred nenadnimi padavinami, ki v zadnjih poletjih postajajo vse bolj nepredvidljive.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del