Čeprav so vozniški občutki za volanom dostavnika vse bolj podobni tistim v osebnih avtomobilih, je v vožnji še vedno nekaj razlik
Za volanom sta si oba razreda precej podobna, a dostavnik na cesti nikakor ni enak osebnemu avtomobilu. Če ne drugega, se je treba v lahkem gospodarskem vozilu navaditi na velikost, mrtve kote, dosledno uporabo bočnih ogledal in na posebnosti tovora, dodatne mase ali potnikov. Treba se je privaditi na drugačen položaj za volanom, na dolžino vozila, previse, na preglednost in pogled na cesto z višje pozicije ter na uporabo velikih bočnih ogledal namesto kabinskega vzvratnega ogledala. Za vse prilagoditve si je treba vzeti nekaj več časa in si pripraviti vozniški položaj, ki bo omogočal tako varno kot udobno vožnjo.
Pravočasna priprava na vožnjo
Nič manj pomembno ni, da se voznik, še zlasti tisti, ki je prvič sedel za volan lahkega gospodarskega vozila – kar je denimo predvsem pomembno pri občasnem najemu – seznani, kje so stikala in ročice, kako delujejo informacijski sistemi, kako se nastavi klimatizacija in tako naprej. Ugotavljanje, kje je kaj šele med vožnjo, odvrača voznikov pogled s ceste in hitro se lahko zgodi, da spregleda prometni znak ali pa pozneje odreagira na nevarno prometno situacijo. Ne nazadnje je pri dostavnikih z višjimi strehami treba posvetiti pozornost tudi višinskim oviram, ki so pogoste zlasti v ozkih mestnih središčih, a tudi na podeželskih cestah.
Varno pritrjevanje tovora
Pod poglavje o pripravi na vožnjo spada tudi natovarjanje. Vsekakor je treba preveriti, ali je teža tovora v okviru dovoljene obtežitve posameznega vozila oziroma ali je potnikov toliko kot sedežev. Poudarjanje, naj bo tovor pravilno naložen in pričvrščen, ni odveč, saj vozniki temu pogosto ne posvečajo dovolj pozornosti, čeprav lahko tovor, ki drsi po tovornem prostoru, med vožnjo ogrozi stabilnost vozila.
Divja vožnja ni vrlina
Zavorni sistem v lahkih gospodarskih vozilih je zasnovan tako, da je sposoben ustaviti polno obremenjen dostavnik, zato je delovanje zavor pri praznem vozilu lahko nekoliko bolj grobo, pri polno obremenjenem vozilu pa ustavljanje traja še nekoliko dlje. Vse to je pač treba predvideti. Kadar je v vozilu nevaren tovor, je treba poskrbeti za ustrezno označbo.
Ostro pospeševanje, dinamična vožnja skozi ovinke, doseganje največjih hitrosti in podobno, niso vozniške vrline, ki bi pristajale lahkemu gospodarskemu vozilu, čeprav lahko v nekaterih sodobnih dostavnikih občutek za volanom voznika »prevara«, da sedi v osebnem avtomobilu. In ne nazadnje je treba nekaj pozornosti nameniti tudi vožnji skozi križišča, speljevanju z dvorišč, parkirišč in tako naprej. Ker so dostavniki praviloma daljši in imajo daljšo
medosno razdaljo, se vozniku lahko kaj hitro pripeti, da zaradi napačnega kota zavijanja z zadnjim notranjim kolesom povozi robnik ali celo zadene v oviro. Podobno je z dolgim zadnjim previsom, ki ga je treba upoštevati, pri čemer je treba paziti še na objekte, pešce in kolesarje, ki se lahko nenadejano znajdejo v mrtvem kotu.
Skratka, previdnost in potrpežljivost za volanom dostavnika nista nikoli odveč.