Za njo so že zahtevni testi, ki so potekali tudi na skrajnem severu Švedske«.
Opel Astra velja za Opolov najstarejši model, saj je na cestah, če štejemo tudi njenega predhodnika Kadetta, vztraja že skoraj 60 let in deset generaciji, pod aktualnim imenom pa je na našem trgu na voljo od leta 1991, ko je na ceste zapeljala Astra F. Razumljivo je torej, da pri Oplu še kako čuvajo njegov ugled, v razvoj vsake generacije pa vložijo precej časa in truda. Tako velja tudi za prihajajočo generacijo, ki si bo kot prva nastala pod okriljem koncerna Stellantis, pred kratkim pa je zaključila z glavnim delom testiranja.
V sklopu preizkusov so tako pri Oplu testne primerke že minulo zimo najprej poslali na Laponsko, kjer so pri temperaturah do -30 stopinj Celzija preizkušali vodljivost na spolzki podlagi in opravljali fine nastavitve elektronike. Seveda pa je bilo polarno okolje idealno za preizkus delovanja sistemov gretja, prezračevanja in klimatske naprave – pa tudi ogrevanja volanskega obroča in sprednjih ter zadnjih sedežev.
»Med razvojem Astre smo se prepričali, da bo nova Astra potnikom zagotovila dovolj udobja, pa tudi voznega užitka,« je dejal Andreas Holl, vodja oddelka za razvoj vozne dinamike vozil znamke Opel, »Na eni strani naš dinamičen dizajn zagotavlja varno počutje potnikov v kabini, tudi pri avtocestnih hitrostih. Na drugi strani zagotavlja dovolj udobja, tudi na slabši vozni podlagi, zaradi česar bodo potniki lahko še bolj sproščeni.«
Potrjena tudi kombi izvedba
Preostanek testiranj so pri Oplu opravili v Nemčiji in sicer na testnem poligonu v Dudenhofnu, nedaleč stran od Rüsselsheima, kjer so preverjali delovanje asistenčnih ter varnostnih sistemov ter obnašanje vozila pri visokih hitrostih »krepko preko 140 kilometrov na uro,« ter vožnjo preko vodnih površin z globino vode do 25 centimetrov. Seveda pa ni izostal niti test elektromagnetne kompatibilnosti, ki ga mora opraviti vsak avtomobil, namenjen evropskemu trgu.
Nova Opel Astra bo sicer razkrita že v prihodnjih tednih, prodajne salone pa bo zasedla v začetku prihodnjega leta, sprva z bencinskimi motorji, nato v priključno-hibridni izvedbi, kasneje pa še v električni izvedbi. Po zgledu Peugeota 308, s katerim si deli platformo in pogonske sklope bo sicer izdelana tudi kombi različica z oznako Sports Tourer, izdelovali pa jo bodo v Veliki Britaniji ter na Poljskem.
Preberite še:
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del