Peugeot 508 športno podobo opravičuje tudi z 'vsebino' (premiera)

24. 9. 2020 | Jure Šujica
Deli

Novinec je hkrati prvi rezultat novega Peugeotovega oddelka Peugeot Sport Engineered.

Peugeot je s predstavitvijo modela 508 druge generacije svojo edino limuzino brez dvoma ponesel stopničko višje, saj ji je vdahnil več sloga in predvsem bolj športno podobo. Mnogi so mu sicer ob predstavitvi nekoliko zamerili, pomanjkanje pravega športnega pogonskega sklopa – najmočnejši 1,6-litrski bencinski motor iz sebe iztisne 'le' 225 'konjev' ali 165 kilovatov moči, a so Francozi kritike hitro utišali z napovedjo hibridnega športnika, ki bo to številko precej dvignil.

To se je naposled tudi zgodilo. Peugeot je pretekle mesece namenil ustvarjanju novega oddelka Peugeot Sport Engineered za športne dodelave svojih modelov, prvi avtomobil, ki je uzrl luč sveta pa je 508 Peugeot Sport Engineered. In kot so napovedovali od samega začetka gre za hibrida. Priključnega hibrida, če smo natančni.

Najnovejša izvedba modela 508 je hkrati tudi najmočnejši Peugeot vseh časov. V kombinaciji 1,6-litrskega bencinskega z 200 'konji' (147 kilovati) moči in elektromotorja (ki bo poganjal zadnji kolesni par) bo namreč preko vseh štirih koles na cesto prenašal kar 360 'konjev' oziroma 265 kilovatov moči – dovolj za dosego elektronsko omejene najvišje hitrosti 250 kilometrov na uro in pa pospešek z mesta do 100 kilometrov na uro v 5,2 sekundah.

Hiter, a tudi čist

Čeprav v prvi vrsti športno naravnan, pa bo 508 lahko tudi okoljsko ozaveščen. V voznem programu Electric bo namreč izključno na elektriko sposoben prevoziti do 40 kilometrov pri najvišji hitrosti 135 kilometrov na uro. Voznih programov bo sicer pet, poleg omenjenega še Comfort, Hybrid, Sport (ki bo sprostil tudi največjo motorno moč, hkrati pa preko zvočnikov poudaril zvok motorja) in pa 4WD, pri katerem bo avtomobil skrbel za maksimalen oprijem v vseh razmerah.

Da bosta avtomobil in voznik lahko prenesla motorni prirastek pa so v novoustanovljenem oddelku poskrbeli tudi za ustrezno aerodinamiko in podvozje. Poleg večjih odbijačev, novih pragov in usmerjevalnika zraka so mu namreč namenili širše koloteke, pod katerimi se bohotijo 20 palčna platišča, znotraj katerih domujejo zavorni koluti s premerom kar 380 milimetrov na sprednji osi in štirimi bati v zavornih čeljustih. Zadnja pika na i je prilagodljivo vzmetenje, ki bo omogočalo tristopenjsko nastavitev čvrstosti.

Novega športnika je pri Peugeotu že mogoče naročiti. Na voljo bo v treh barvnih odtenkih in sicer v črni, beli ali sivi, hkrati pa tudi v obeh karoserijskih izvedbah, kot limuzina in kot 'kombi', ali kot mu pravijo pri Peugeotu, Station Wagon.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja